[ENQ]Paardenhotel en Bed & Breakfast

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gurk

[ENQ]Paardenhotel en Bed & Breakfast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 12:48

Beste Paardenliefhebbers,

Momenteel ben ik bezig met het opstarten van een Paardenhotel en Bed & Breakfast.
Om inzicht te krijgen van de behoeftes en verwachting van de doelgroep over het arrangementenaanbod heb ik iemand ingeschakeld die voor mij het een en ander onderzoekt.
Nu is de vraag aan jullie of jullie even 2 minuutjes de tijd willen nemen om op onderstaande link te klikken en de enquete in te vullen:
http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=5486
Tevens wordt onder de invullers een boek Prestatiemerries deel II verloot.
Deelname word zeer gewaardeerd!
Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Joan van Gorkum
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 23-09-09 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Inez_25

Re: Paardenhotel en Bed & Breakfast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:54

Gedaan :-)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:59

mee gedaan :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:01

Wat ik moeilijk vond was de prijsbepaling van de arrangementen waar ik nooit gebruik van (zal) maken.
Zoals het golfarrangement, ik weet dat dit normaal wat duurder is, maar heb geen idee wat de normale prijzen zijn.
Het was makkelijker geweest als daar een knopje weet niet/maak ik geen gebruik van, bij zou zitten.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:16

Ik heb hem ook ingevuld, maar vind hem onvolledig. Ik mis vooral een stuk waarbij je je motivatie aan kan geven. Bij de arrangementen mis ik het feit of het voor 1 of voor 2 personen is. Ik ben uitgegaan van 1 persoon.

Verder zou ik zelf nooit voor het paardenarrangement kiezen. Wat heb ik aan een luxe box en voer als ik mijn paard 24/7 zonder brok wil hebben staan? Voer kun je aanbieden als mogelijkheid, maar ik denk dat 7 van de 10 mensen toch graag hun eigen brok meenemen.

Verder mis ik het vernieuwende aspect. In de genoemde arrangementen voeg je niks toe. Je hebt er geen trekker in zitten waardoor mensen voor jou kiezen in plaats van voor je collega.

Presenteer jezelf als het B&B met een zeer bijzonder (&) lekker stukje gebak bij aankomst. Zorg dat je ergens om bekend komt te staan. Heb je een eigen appelboomgaard? Maak de mooiste cider en sap voor je gasten zodat mensen je gaan herkennen en terug blijven komen.

Wij hebben zelf een kleinschalig hotelbedrijf dus ik weet hoe moeilijk het is om innovatief bezig te zijn op kleine schaal.

poekpoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:19

Ik heb de vragenlijst ingevuld.....
vond het erg moeilijk om een geschikte prijs te kiezen!

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:08

de prijzen vond ik ook erg lastig..
Ik heb echt totaal niets met golfen en musea.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:17

Ingevuld,,

Wel even wat opmerkingen:
Ik vond het een beetje onoverzichtelijk, weet niet of het aan die site ligt dat kan natuurlijk. Hiermee doel ik op de arrangementen, het was duidelijker geweest als de opsomming onder elkaar stond ;)
En verder mis ik ook wel plaats voor toelichting.

Maar echt een heeel leuk idee en mocht je zover komen dat het echt een paardenhotel wordt dan kom ik misschien weleens langs :P

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:18

ik heb hem ook ingevuld.

Heb de arrangementen met het golfen en de musea leeg gelaten.
Vond de geschikte prijs verder zowiezo lastig kiezen.

Vind het ook wel van belang waar de locatie ligt, wat de fiets/wandel/rij mogelijkheden zijn.
Hoe mijn paard komt te staan als ik die mee zou nemen.

Hoeveel je merkt van de paarden als je zonder komt.
Als de nadruk op het paardenhotel ligt dan trek je weinig mensen die niet van paarden houden denk ik.

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:18

ik vond de prijsklasse ect. ook erg lastig..

skyez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:23

prijsklasse te moeilijk!
Verder zou het wel supper leuk zijn een paarden hotel!!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:25

prijsklasse is echt moeilijk om in te schatten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:26

Ingevuld.
Wel een erg leuk idee, een B&B met paardenhotel!
Ik vond de prijsopgaven inderdaad ook erg lastig omdat ik voor sommige dingen gewoon nooit zou kiezen en ik dus ook niet weet wat dat normaal zou kosten ed.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:28

Wij hebben iets gelijks, een vakantiehuis voor mensen die met hun paard op vakantie willen. Mocht je iets willen weten neem gerust contact !! Meer info. www.peelhoven.nl

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:32

verder zijn mensen die met hun paar dop vakantie gaan vaker meer geinteresseerd in ruiter/menroutes dan in binnenbakken en solarium e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:33

Ik heb 'm ingevuld, maar betwijfel of je echt nuttige info krijgt uit deze enquete.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:35

Ook ingevuld, maar het prijzengedeelte geheel overgeslagen want geen idee :D . Mogelijkheid tot weidegang zag ik liever veranderd in zeker weidegang ander heb ik al geen interesse meer, luxe stallen en brok geen interesse, maar er zullen ook mensen zijn die dat wel op prijs stellen.

Als ik met mijn paard op vakantie ga, boeit de rest me niet, ik zie dan idd liever ruiterroutes en bossen in de buurt waar ik rond mag baggeren of een strand ofzo, dan een solarium. Binnenbak is niet interessant op vakantie, je gaat dan juist rondkijken in een nieuwe omgeving en in een binnenbak zie je daar zo weining van ;) .

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:43

Done!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:44

zakelijke omstandigheden: kan eigenlijk geen antwoord geven op die vraag omdat ik niet weet wat de verder faciliteiten zijn. Zijn er bijvoorbeeld vergadermogelijkheden? Wat is de ligging tov snelwegen, treinstations, vliegvelden. Dat zijn aspecten die voor een zakelijke klant belangrijk zijn dus om een gedegen antwoord op een dergelijke vraag te kunnen geven moet die informatie bekend zijn.

extra faciliteiten: het woord zegt het al: een bed & breakfast, daar horen dus in principe geen extra faciliteiten bij. Als ik meer faciliteiten wil ga ik op zoek naar een hotel of apartement. Ik mis dus eigenlijk die antwoordmogelijkheid.

faciliteiten paardenhotel: als ik met mijn paard ergen ga overnachten doe ik dat juist voor de uitrijmogelijkheden. En die staat niet tussen de antwoordmogelijkheden.

wat prijzen heb ik eerlijk gezegd maar wat gedaan want ik heb geen flauw idee van wat daar gebruikelijk is. Wel mis ik daar een hyperlink naar een website of meer informatie over bijvoorbeeld de golfbaan, fiets/wandelmogelijkheden in de regio en overige bezienswaardigheden. Het is dat ik uit de omgeving kom en denk te weten over welke golfbaan het gaat en bekend ben met de andere bezienswaardigheden zodat ik dat op z'n waarde kan schatten, maar als je nog nooit van kasteel Henkenshage hebt gehoord stel je jezelf er waarschijnlijk veel meer van voor dan was het is.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:45

vond de prijzen van de arrangementen waar ik geen gebruik van zou maken ook moeilijk. Geen idee wat voor golf normaal is hoor.. Weidegang vind ik ook zeker heel belangrijk, en mooie ruiterroutes. Ik mis een visarrangementmogelijkheid: met vispas of kaart van mooie viswateren ofzo. Leuk voor paardenmensen die met een vissende partner komen :j

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:51

Ik heb het ook ingevuld.
Vond het erg lastig dat ik een prijsbepaling moest maken voor zaken die totaal mijn interesse niet hebben en dus ook geen idee wat de normale kosten zijn.

AVE88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:22

Beste Paardenliefhebbers,

Ik ben degene die het onderzoek uitvoert voor Joan van Gorkum over het paardenhotel en Bed & Breakfast.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor het invullen van de enquetes en voor de tips.
Het helpt me echt ontzettend!
Helaas zijn er nog niet genoeg enquetes ingevuld om de resultaten van het onderzoek als betrouwbaar te beschouwen.
We zitten nu op de 180 enquetes, maar er zijn er 360 nodig.
Ik wil jullie dan ook vragen of jullie de link van de enquete alsjeblieft naar je vrienden / kennissen / familie wilt sturen zodat we alsnog de 360 halen en natuurlijk het boek Prestatiemerries deel II kunnen verloten over degene die zich daarvoor opgegeven hebben.
Hieronder nogmaals de link:
http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=5486

Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie geweldige hulp!!

Met vriendelijke groet,

Annette van Engeland

tjinta12

Re: [ENQ]Paardenhotel en Bed & Breakfast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:09

ingevuld, zeker moeilijk om die prijzen in te vullen

_Denise_

Re: [ENQ]Paardenhotel en Bed & Breakfast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:15

Voor je ingevuld. Heb voor de prijzen, die ik ook lastig vond, de meest logische (in mijn ogen) aangevinkt. :j

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:00

He hallo ook ik heb hem voor je ingevuld,maar ik zou de opzet voor deze ,heel anders gedaan hebben,als je spreekt over een paardenhotel en b&b, De golfclub en het kasteel zeggen mij niet zoveel.Wel of er honden toegelaten worden,uitrijmogelijkheden enz.Bij B&B denk ik meestal dat het voor 1 nacht is,en dan verder ga,moet er een mogelijkheid zijn om meerdere dagen te kunnen blijven,dus ook lunch en warm eten zoals wij dat zeggen.Dat lijkt mij belangrijker als die andere dingen,natuurlijk kun je verwijzingen maken naar div. dingen als fietsroutes ,kastelen, en andere bezienswaardigheden daar in de buurt.
Of je zegt, we beginnen een B&B waar de mogelijkheid is om je paard te stallen,en evt andere dingen aan te prijzen(sponser??)Dit gebeurt veel in England, B&B en mogelijkheid voor meerderedagen en lunch enz enz bespreekbaar.Ik hoop dat je hiermee wat verder komt met je enq. gr hans