x

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yunomi

x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 20:21

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 10-02-22 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

kissielover

Re: Onderling naar officiëel met iemand anders zijn startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:03

Nee zij moet gewoon lid worden en een eigen startkaart met dit paard aanvragen. En dan zal ze gewoon in de b moeten starten.

En zij wil dan dus ook gewoon onder de naam van die vriendin gaan startte? Das wel heel erg raar.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:35

- Je mag niet met iemand anders startkaart starten
- Je moet starten in de hoogste gemeenschappelijke klasse. Als zij nog nooit officieel is gestart is dit de klasse B. Stel, zij heeft eerder L2 gestart en deze Fjord als hoogste klasse L1 dan moet ze in de L1 beginnen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:27

in theorie is het mogelijk om met een startkaart van een ander te starten . ik ben bv nog nooit gecontroleerd of ik wel echt Cynthia ben.
toevallig val ik lichtelijk op hier ivm dat ik met Tinkers start,maar stel ik ga rijden met een zooi KWPNérs en ga lekker 2 provincies verderop starten.

voorbeeldje ( nep natuurlijk :+ )
ik rij Z2 met de vinger in m'n neus,maar mijn zusje die 2 jaar jonger is, wil graag kunnen zeggen dat ze M1 of Z1 start. helaas kan ze nog niet eens lichtrijden, dus zelf lukt het haar niet.
dan zou ik als Z2 ruiter een startkaart voor zusjelief kunnen aanvragen en gezellig buiten mijn kring onder haar naam kunnen starten. behalve bij een controle die je zelden krijgt, zal niemand erachter komen.

eerlijk is het niet, het is zelfs eigenlijk te belachelijk voor woorden,maar ik geloof serieus dat dit soort praktijken voorkoen binnen het systeem :j

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:35

Lowara schreef:
eerlijk is het niet, het is zelfs eigenlijk te belachelijk voor woorden,maar ik geloof serieus dat dit soort praktijken voorkoen binnen het systeem :j

Ook met paarden :\ Friezen die plotseling M starten terwijl ze nog nooit op een wedstrijd zijn geweest en hun Z-halfzusjes voor hen starten... Maar goed, daar heb je nu een chip voor.

Ik blijf erbij dat mensen sportief zouden kunnen blijven en een eigen startkaart is een natuurlijke aanschaf.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 13:31

maar ook MET chip.. hoe vaak controleren ze de chip van je paard?
bij mijn paarden nog nooit gebeurd, zelfs niet bij opname stamboek of aanvraag startkaart.

zolang de kleuren overeen komen met de startkaart ( en dat kan met een bruine verdomd makkelijk) zit je goed