Startkaart aanvragen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

Startkaart aanvragen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 15:39

Ik ga binnenkort starten met mijn bijrijdpaardje, en dat is dit jaar nog. Dus dan word het startkaart aanvragen. Alleen weet ik het volgende niet;

Als ik nu m'n startkaart aanvraag, moet ik hem dan voor het hele jaar betalen, of alleen de laaste paar maanden?

Bienotje

Re: Startkaart aanvragen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:41

Volgens mij heb ik dat laatst nog ergens op de site van de KNHS gelezen. Daar kun je dus even zoeken, maar staat me bij dat ze per 1-10-2009 tot eind van het jaar een ander tarief hadden ;)

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 15:43

Ja, dat klopt, is gewoon op te zoeken bij het KNHS, vanaf een bepaalde datum betaal je maar de helft. :)

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 15:59

Intervarno schreef:
Ja, dat klopt, is gewoon op te zoeken bij het KNHS, vanaf een bepaalde datum betaal je maar de helft. :)

Ik kan het niet echt vinden.. :o
Maar het lijkt me dat dan vanaf ongeveer juni/juli is. Op de helft van het jaar :)

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:41

Ik heb begin september een startkaart aangevraagd en was daar achteraf minder blij mee. Vanaf 1 oktober geldt namelijk een ander tarief, nu heb ik voor een heel jaar betaald maar per 1 oktober is dit een stuk minder. Ik zou als ik jou was dus pas op 1 oktober het aanvragen, ik had mijn startkaart binnen 2 weken in huis dus dan kan ja ook wel aardig snel dan gaan starten!

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 16:42

Tjitsbloody schreef:
Ik heb begin september een startkaart aangevraagd en was daar achteraf minder blij mee. Vanaf 1 oktober geldt namelijk een ander tarief, nu heb ik voor een heel jaar betaald maar per 1 oktober is dit een stuk minder. Ik zou als ik jou was dus pas op 1 oktober het aanvragen, ik had mijn startkaart binnen 2 weken in huis dus dan kan ja ook wel aardig snel dan gaan starten!

Oke, weet je ook hoeveel minder het tarief is? :)

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:44

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 16:44

Roverrr schreef:
Tjitsbloody schreef:

Oke, weet je ook hoeveel minder het tarief is? :)

50% korting ;)

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 16:49

Ik heb het gevonden, bedankt voor de hulp & info! :D