rijvereniging via internet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

rijvereniging via internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 19:31

Ik had hier ergens op bokt gelezen. Dat er een rijvereniging is waar je via internet de aanvraag voor een startkaart kan doen. En je dan ook gewoon elk jaar contrubutie betaald voor de verening.
zou een vereniging zijn die alleen startkaarten uitdeeld.

Maar ik weet hier het fijne niet meer van en kan het niet meer vinden. Weten jullie wat jullie wat ik bedoel.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:37

Volgens mij zijn er veel rijverenigingen waar je "lid op papier" kunt worden. Je bent dan een niet een rijdend lid. Je moet dan gewoon jaarlijks je contrubutie betalen en je kan idd gewoon dan een startkaart aanvragen.

Urielle

Re: rijvereniging via internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:21

Er zijn heel veel verenigingen waar je gewoon alleen voor de startkaart lid kunt zijn. Ik ben zelf lid van de Plantageruiters uit Wouwse Plantage. De diensten van die vereniging: - jaarlijkse ledenvergadering - jaarlijks etentje - jaarlijkse wedstrijd - wedstrijdkalender van de kring wordt doorgestuurd tweemaal per jaar - voor deze wedstrijden kan de vereniging je opgeven. Aangezien secretaris Guido veel sneller en stipter is dan ikzelf maak ik daar ook graag gebruik van, maar lessen ofzo zijn er niet en wilde ik ook niet.