Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
L_Rivaldo schreef:Ze zijn er helaas weinig 2de hands te vinden, ook zie ik dat ze veel zwaarder zijn dan andere 2 paards trailers, ik ga nu even kijken hoeveel mijn sulky in gaat nemen, zodat hij misschien naast me pony in de trailer kan, anders gaan we iets er achterhangen. Daarvoor was de voorlader fijn omdat bij paniek ik hem er snel uit kan halen. Even kijken
Kirr__ schreef:L_Rivaldo schreef:Ze zijn er helaas weinig 2de hands te vinden, ook zie ik dat ze veel zwaarder zijn dan andere 2 paards trailers, ik ga nu even kijken hoeveel mijn sulky in gaat nemen, zodat hij misschien naast me pony in de trailer kan, anders gaan we iets er achterhangen. Daarvoor was de voorlader fijn omdat bij paniek ik hem er snel uit kan halen. Even kijken
Sneller dan achterwaarts ?
Mijn ervaring is elke keer al geweest met zo'n trailer met voorlader dat het toch wel erg lang duurt vooralleer je alles open en los hebt om je paard er voorwaarts af te laten komen dan dat het zou duren om snel de achterklep en stang los te maken. Ik heb zelf ook een erg moeilijk paard voor het trailerladen en dacht ook dat een voorlader voor haar de oplossing was, heb enkele keren op wedstrijd geweest en heb haar er elke keer gewoon langs achter uit gelaten, zij vond de voorlader nog enger dan al de rest.
ik heb enkel ervaring met de trailers van ifor Williams met voorlader, ik vind dat wel erg goede en handige trailers.