Ik hoor graag ervaringen van mensen die bekend zijn met dit probleem. Mijn Andalusiër heeft maat 190/195; ik heb al verschillende dekens geprobeerd, maar dan kan madam niet meer grazen, gewoon omdat de hals te smal is en dan spant de deken helemaal op de schoft. Wie kan mij helpen? En is er iemand bekend met new zealand dekens, want deze werden mij ook aangeraden. Mijn paardje staat van 07.00 tot 18.00 buiten en gaat daarna op stal voor de nacht.
probeer eens quarter dekens, bijvoorbeeld die van Lamicell. zijn fijne dekens
Horseware
Geplaatst: 19-09-09 21:18
De Rambo XL is speciaal voor paarden die zeer fors gebouwd zijn.
Hierbij 2 foto's:
Een andere optie - weliswaar van de "concurrent" - is de Bucas Big Neck. Hier heb ik echter geen ervaring mee.
gitje65
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-09 14:16
Mooie deken Horseware, maar pittig geprijsd. Als iemand hem 2e hands heeft houd ik me aanbevolen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar ervaringen met new zealand dekens!
Misschien de Bucas Big Neck? Is ook speciaal voor paarden met bredere nek, heb er geen ervaring mee, wel met andere bucas dekens. Ben er zeer tevreden over.
wednesday
Geplaatst: 20-09-09 14:33
Ik heb voor mijn lusitano een horseware amigo enne een wheaterbeeta landa!! Met de andere dekens moest ik altijd een borstbeschermer aandoen anders had hij schuurplekken, nu dus niet meer! (en zeer stevige dekens, wel 90€ het stuk maar je komt er langlang mee toe! En mijn paardje is niet van de voorzichtigste met zijn dekens!)