Ik weet niet of het hier helemaal goed staat maar goed.
Mn paard is pas geleden weer beslagen en ik dacht geen schroefgaten meer nodig te hebben. Nu heb ik me vergist en mag hij van het weekend nog mee. Alleen voorspellen ze regen en ik kan hem dus niet gewoon op schroeven zetten wat echt nodig is bij hem. Nu staat mij bij dat je tegenwoordig ook van die opzetstukken ofzo had voor schroeven. Ben alleen de naam kwijt en kan ze dus ook nergens op internet vinden. Kan iemand mij aan de naam helpen van deze schroeven en wellicht ook waar ze te verkrijgen zijn. Ervaringen hoor ik ook graag.
Ik heb ze hier in de kast liggen maar weet niet meer hoe ze heten. Die van mij komen gewoon bij de ruitersportzaak vandaan dus als je daar even je omschrijving geeft zouden ze je moeten helpen.
knollentuin
Geplaatst: 19-09-09 09:18
Dat zijn quicksettings! ik heb ze ook perfecte dingen om altijd bij je te hebben op concours. je verliest er wel s een maar dat heb je met kalkoenen ook
Mutzzzzz
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-09 09:18
En werkt het goed?
Pop
Geplaatst: 19-09-09 09:19
Dit zei een jury ook tegen mij, ik had perongeluk ook geen schroefgaten meer. Je kunt het kopen bij Divoza en het kost rond de 25 euro, je moet het binnen in het ijzer vastklikken ofzo. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik zou gewoon even bellen met divoza.
knollentuin
Geplaatst: 19-09-09 09:22
ja hetzelfde als kalkoenen het zijn opzet stukjes die je vastschroefd op de takken van je ijzer en daarin schroef je je kalkoen.je hebt dus geen last meer van verstopte schroefgaten of kalkoenen die een andere maat hebben dan je gaten want je neemt de settings mee als je kalkoenen koopt
Katja
Geplaatst: 19-09-09 09:22
Dat was idd de naam. Ik vind het prima werken en ben er overigens nog nooit eentje verloren. Ik gebruik ze alleen als ik een paard heb die geen schroefgaten heeft maar toch op concours gaat maar ik heb ze ook wel een paar keer gebruikt als er een steentje in een schroefgat zat of het gat niet goed uitgeboord was.
Mutzzzzz
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-09 09:24
Super bedankt voor jullie antwoorden. Ben al een stuk verder zo. Nu nog ff een ritje naar de winkel. Net gebeld en ze hebben dat gewoon liggen. Gelukkig!
knollentuin
Geplaatst: 19-09-09 17:20
mooi, je zal zien dat je er blij mee bent ik heb ze al jaren ,olie wel je schroefjes na gebruik anders gaan ze vast zitten,en dan heb je weer een man nodig om ze los te wrikken