[PG] Wie kent Buddy?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

[PG] Wie kent Buddy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 14:40

Is er iemand die een schimmel kent met de naam Buddy?
Het is een ruin van ongeveer 1.50mtr en ouder dan 20jaar.Wat ook nog zeer herkenbaar bij hem is is dat ie erge last van tandsteen heeft/had.Dit moest bij hem dan ook 2x per jaar behandelt worden.
Het zou zo leuk zijn als we iets over Buddy te weten kwamen!!!
Alle info is welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YSWPO36N.jpg
Laatst bijgewerkt door Leo op 17-09-09 20:57, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: [PG]

funnyhorses

Re: Wie kent Buddy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 14:47

wat ook nog zeer herkenbaar is is dat hij best een slecht gebit heeft/had vanwege tandsteen!!!
Dit moest dan ook 2x per jaar behandelt worden bij hem.

Leo

Re: [PG] Wie kent Buddy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:58

PP --> OV

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:02

heb je meer info? waar ken je hem van (manege/plaats)? staat hij nu bij jou of ken je hem van een manege? waarheen zou hij verkocht kunnen zijn?
heeft hij nog meer typische buddy-kenmerken behalve dat hij wit is?
er zijn natuurlijk meer hondjes die fikkie heten, dus zo maak je het zoeken een stuk makkelijker!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 21:11

duChambre schreef:
heb je meer info? waar ken je hem van (manege/plaats)? staat hij nu bij jou of ken je hem van een manege? waarheen zou hij verkocht kunnen zijn?
heeft hij nog meer typische buddy-kenmerken behalve dat hij wit is?
er zijn natuurlijk meer hondjes die fikkie heten, dus zo maak je het zoeken een stuk makkelijker!

Buddy is eerst naar Den Bosch gegaan en daarna naar Gouda vanaf daar is het spoor weg.
Nog een kenmerk is dat Buddy aan de binnenkant van zijn voorbenen een kleine verdikking heeft,wat het precies is weten we niet.Maar dierenarts raadde destijds aan om niet meer met Bud te gaan rijden,dit zou zijn benen te zeer belasten!
Doordat mijn vriendin zijn paspoort kwijt is en deze dus ook niet kon meegeven aan de eerste koper weten we zijn chipnummer niet meer.
Het chipnummer staat in ieder geval op het adres van haar ouders.
we hopen zo om nog iets te horen of te zien van Buddy want dit was niet de bedoeling dat het paardje zo zou eindigen!!!!!! |(

MidnightStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 23:07

Hmm... bij ons op de manege, staat ook een pony die erop lijk. alleen die heet anouk. Ik weet niet of ze anders genoemd is ofzow..
Zou dat kunnen ?
Het is vlak bij den bosch.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 12:08

MidnightStar schreef:
Hmm... bij ons op de manege, staat ook een pony die erop lijk. alleen die heet anouk. Ik weet niet of ze anders genoemd is ofzow..
Zou dat kunnen ?
Het is vlak bij den bosch.

Het is een ruin!!! 8)7

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 16:50

is er dan helemaal niemand die dit iets zegt???? |(

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 21:15

Het verhaal van mijn vriendin op mp,oproep om Buddy terug te vinden!

Vorig jaar heb ik tot mijn spijt mn pony Buddy moeten weg doen. Buddy heb ik 16 jaar gehad!!!
Hij is bij mensen terecht gekomen waar hij samen met een kleine zwarte pony op een wei zou komen, helaas hebben deze mensen mij voor gelogen en hebben Buddy als recreatie pony door verkocht (dit terwijl er op Buddy niet mocht worden gereden)

Hij is toen bij een handelstal in Gouda terecht gekomen, deze hebben hem door verkocht aan een meisje en zij heet Kim Bekema, met haar heb ik nog een paar keer e-mail contact gehad. Helaas heeft zij Budje ook weer door verkocht. Sinds dien heb ik niks meer vernomen over Budje.

Dit heb ik nooit kunnen accepteren dat het zo gelopen is, ben nog steeds erg verdrietig om Budje.

Budje: is wit, hier en daar heeft hij kleine bruine vlekjes en hij is 24 jaar
Hij heeft slechte tanden, voor boven mist hij een tand (hij heeft minimaal 2x per jaar tandverzorging
nodig ivm tandsteen)
Rechtsvoor loopt hij onregelmatig!!! (hij heeft daar zo geen last van, maar kan niet worden bereden)

Buddy is een pony die heel goed reageerd op zn naam, kan kusjes geven, kan heel goed met andere paarden en pony's overweg. Soms kan hij wel eens bijten, maar over het algemeen is het een schatje:)

Mocht iemand iets weten over deze oude Rakker, neem dan alstublieft contact met me op het telefoonnummer is xxxxxxxxxx

Met vriendelijke groet,

Bianca Terwingen
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-09-09 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:34