Iemand ervaring met seculeder laarzen van HKM?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Iemand ervaring met seculeder laarzen van HKM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 10:35

Ik zit momenteel met een probleem. Ik ben rigoreus aan het afvallen en mijn laarzen zijn MEGA te groot. Ik slof met lopen en met rijden heb ik 0,0 grip.

Dit gaat dus niet langer meer maar goed ik weet nog niet hoe mijn kuit zich gaat vormen. Nu dacht ik van als alternatief om dit te kopen maaaar hoe voelt/rijdt dit in vergelijking met een normale lederen laars? Iemand ervaring met de laarzen?

Het zou MITS het fijn zit een tussenoplossing kunnen zijn.

Afbeelding

HKM rijlaars New Fashion / kids - dames - heren / standaard - hoog - laag & wijd
Een trendy seculeder laars met ritssluiting aan de achterzijde en veters, verkrijgbaar in vele maten en diverse uitvoeringen (naast de standaard uitvoering ook een hoge laars en een lage, wijde laars), goed waterafstotend, slanke vorm, drukknoopsluiting, ingenaaid elastiek, elastische, rubberen antislipzool met een hak, elastische inzet, binnenzijde compleet gevoerd met een zachte voering,
gemakkelijk te onderhouden bovenmateriaal

Kleur: zwart

Maten: 32-46 in combinatie met diverse kuitmaten/hoogten
€ 69,95

Pyriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:31

Ik heb niet dit type maar wel een laars van dit materiaal en ook van HKM (voor erbij en toen voor nood) Ik vond ze wel heel fijn heb ze nu al 1,5 jaar en ze houden zich prima! Vind ze ook wel heel fijn met het rijden (vond ze wel heel klein vallen en een voetmaat groter besteld en was nog een beetje aan de krappe kant is wel wat uitgelopen gelukkig)

Het geen waar je wel wat voorzichting moet zijn, zijn de ritsen let goed op bij aankoop dat deze goed zijn..

Misschien heb je er wat aan.

Zonnetje81

Re: Iemand ervaring met seculeder laarzen van HKM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 13:40

Bedankt voor je tip.

Had/heb jij ook nog leren laazen? Want ik vraag me af hoe het verschil is qua gevoel met rijden. Is de voet ook gevoerd net zoals vroeger bij de aigle laarzen of is deze wel 'kaal'? Want ik wil ze dan als betaalbare tussen oplossing. Want nieuwe laarzen kopen van 300/400 euro die dadelijk niet passen is zonde.

Pyriet

Re: Iemand ervaring met seculeder laarzen van HKM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:11

Ik heb ook leren laarzen van moutain horse (zie zitten heerlijk) je voelt wel verschil uiteraard maar als je laars goed past denk ik dat het je 100% mee zal vallen qua verschil tuurlijk slijten ze sneller en is de zool iets anders en is het materiaal iets minder stevig maar ik ondervind er geen last van eigenlijk. ze geven iets meer mee bij bijvoorbeeld petrie oid krijg ik een beetje het gipsen benen gevoel haha dat heb ik bij die van HKM juist niet omdat ze wat minder stuk zijn. maar goed denk dat je ze het best gewoon een keer kan gaan passen in de winkel dan krijg je er het beste beeld van. Is voor ierdereen natuurlijk weer anders.

vanalleswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:13

mijn zoon heeft ze gehad

heeft er dik een jaar mee gereden en dan ook iedere dag,en dan nooit schoonmaken natuurlijk, laatst heeft hij de rits kapot getrokken, maar ze waren ook te klein aan het worden,

ha ha de meeste mensen dachten dat het leren laarzen waren.
zaten erg lekker.