Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GAM schreef:blond blond haha
ik lees nu pas dat je het al hebt.
Je hebt natuurlijk ook dekens met een loopsplit dan hebben ze bewegingsruimte
Die stoppen allemaal net op het kritieke punt (plek van schuren) ..
Lappie_Lap schreef:GAM schreef:blond blond haha
De meeste loopsplitten zijn niks waardDie stoppen allemaal net op het kritieke punt (plek van schuren) ..
Ik heb lang moeten zoeken naar eentje die helemaal tot bovenaan toe doorloopt, dan helpt die loopsplit pas.
Daarnaast heb ik nu Amigo dekens
chelletju schreef:borstbeschermer krijgt die van mij nooit meer op. is een hele pluk manen weg. ik spray gewoon babyolie of antiklit. of idd boter
Lubberslieke schreef:Nee helaas heb ik tot nu toe nog geen niet schurende deken kunnen vinden.
Mijn merrie is voor nogal smal buikje nogal breed en heeft echt de 185 nodig maar die is voor dus eigenlijk altijd te breed.
Heb het ff uitgetest (en nee niet zo erg dat het bloed of weet ik wel diervriendelijk)
2 korte daagjes zonder borst beschermer en nu heb ik schuurplekken (het begint)
Lappie_Lap schreef:GAM schreef:blond blond haha
De meeste loopsplitten zijn niks waardDie stoppen allemaal net op het kritieke punt (plek van schuren) ..
Ik heb lang moeten zoeken naar eentje die helemaal tot bovenaan toe doorloopt, dan helpt die loopsplit pas.
Daarnaast heb ik nu Amigo dekens
, de meeste loopsplitten zijn echt waardeloos en zitten op totaal de verkeerde plaats om nuttig te zijn.