Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
floorsil schreef:oke ik zou misschien zeggen dat ze anders beetje jaloers was. teminste als ik kijk naar een andere mini die gaat altijd klieren als hij te weinig beweegt en aandacht krijgt.
zou verder ook niet weten. zou tegen je merrie willen zeggen pak dat kleintje eens aan en laat je niet zo bijten maarja dat werkt natuurlijk niet.
.
Kiara04 schreef:@Asjemenauw,we moesten hier zo lachen om je post,hahahaha,echt grappig verwoord,.
Maar helaas is er dus weinig wat wij eraan kunnen doen,hopelijk blijft Jubilee nu niet voor eeuwig bijtwondjes krijgen.
anneliesdj schreef:Kiara04 schreef:@Asjemenauw,we moesten hier zo lachen om je post,hahahaha,echt grappig verwoord,.
Maar helaas is er dus weinig wat wij eraan kunnen doen,hopelijk blijft Jubilee nu niet voor eeuwig bijtwondjes krijgen.
Ehm, ze bedoeld het serieus denk ik?
En het lijkt me idd een goed idee, het zou goed kunnen dat de mini je paard steeds blijft opjagen in de hoop dat ie dan zelf meer voer heeft. Dus het voer van je paard hoger zetten is juist een goed idee, dan kan ie jagen wat ie wil maar heeft ie er uiteindelijk niets aan.
En verder is het even afwachten denk ik, hopelijk wordt je paard wat meer mans als ze elkaar wat beter kennen.
,vond het alleen grappig verwoord
.