Springjasje? Tricky figuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Springjasje? Tricky figuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 00:28

Ik start zelf eigenlijk altijd alleen maar dressuur, dus heb, heel stijlvol :+ , een Pikeur Diana, lengtemaatje 38 (76 is ie dus)
Die zit goed. Jasje kopen was destijds een drama, alles is te kort en te wijd. Ik ben vrij lang en smal, mouwen zijn ook gauw te kort.

Nu wil ik een beetje gaan springen en er dus een iets korter model jasje bij hebben, de Pikeur is daarvoor echt te lang, zit in de weg. Krijtstreepje ofzo vindt ik wel leuk, gewoon donkerblauw ook wel. Omdat ik nou niet bepaald regelmatig spring wil ik een goedkoop jasje, geen Pikeur of Kentucky ofzo, dacht meer aan een budget van +- 75 euro.
Wie heeft er goede ideeen?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 00:35

Ik kan je niet helpen met je jasje, maar ik heb net uit pure nieuwsgierigheid in je profiel gekeken en wilde even zeggen dat ik het verhaal van jouw paard prachtig vond om te lezen ;)

Vooral haar mening over de hond is super :+

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 00:42

Dat met de hond was zo ontzettend leuk om te zien, paard kent wel honden, maar Laska kent eigenlijk geen paarden. Was vorig jaar, Laska is niet zo jong meer (14 nu) dus ik neem haar niet meer mee, want ze loopt zichzelf voorbij als ze op stal is. Je zag mijn merrie echt voorzichtig doen (en dat is ze normaal dus niet!) Las ging gewoon plompverloren recht voor Orien d'r hoeven zitten/liggen terwijl Or liep.. Die stopte steeds keurig met zo'n gezicht van 'noujaaaa raar dier!' :D :+ Ik ben wel enorm blij met die foto's

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 00:43

Concorde schreef:
Dat met de hond was zo ontzettend leuk om te zien, paard kent wel honden, maar Laska kent eigenlijk geen paarden. Was vorig jaar, Laska is niet zo jong meer (14 nu) dus ik neem haar niet meer mee, want ze loopt zichzelf voorbij als ze op stal is. Je zag mijn merrie echt voorzichtig doen (en dat is ze normaal dus niet!) Las ging gewoon plompverloren recht voor Orien d'r hoeven zitten/liggen terwijl Or liep.. Die stopte steeds keurig met zo'n gezicht van 'noujaaaa raar dier!' :D :+ Ik ben wel enorm blij met die foto's

Foto's zijn inderdaad enorm schattig!

Wanted2003

Re: Springjasje? Tricky figuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:00

Nou, eerlijk gezegd voor een budget van €75,- zou ik geen merk kunnen noemen met krijtstreep jasjes.

Enige wat ik wel weet is dat Pikeur tegenwoordig korte modelletjes heeft.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 14:34

PB Viefdepief op Bokt eens. Zij handelt de laatste tijd in jasjes en heeft de laatste tijd echt prachtige MERKjasjes voor rond de 50-150euro. Ze heeft er de laatste tijd veel verkocht en krijgt elke week een aantal nieuwe binnen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:19

Ben je wel eens bij Joyride geweest in Uelsen? Die hebben echt leuke jasjes voor ongeveer 75 euro.