UVEX Helmen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Senna82

UVEX Helmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 19:57

Wat vinden jullie er van?

xxshanniejxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:59

ik vindt ze nou niet echt super maarja ieder zijn eigen smaak he ;)

sinneke

Re: UVEX Helmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:10

Ik weet niet of ze ze in België verkopen (niet in de winkels in mijn buurt) en daarom heb ik er naar gekeken op Horse Event.
Heb er eentje opgehad, maar hij lijkt vrij plat... mooier als je hem gewoon ziet liggen...jammer want hij lijkt wel luchtig
Ik ben voorlopig nog aan het twijfelen, maar bij diegen die ik vasthad vond ik de klep niet mooi bevestigd (kon je nogal bewegen en zag je streep lijm)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 19:50

Wat grappig, ik heb er toevallig een gekocht vandaag en was op zoek naar meer informatie over dit merk, ik had er nog nooit van gehoord. Ben vanmorgen met springen van mn paard gevallen, met als gevolg twee flinke scheuren in mn casco new master en een geknapt draaisysteem (gelukkig niet in mn schedel :D ). Ik heb de uvex uvision gekocht, ik heb ook nog de casco gepast, maar vond deze veel beter op mn hoofd zitten en ook mooier om te zien. Met de casco had ik altijd een beetje een championhoofd...ben benieuwd of er al mensen (rij)ervaringen hebben met dit merk??

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:45

wij verkopen sinds kort uvex.

vind je pasvorm van deze helmen veel en veel beter dan die van casco. een casco wil ik echt niet op mijn hoofd hebben als ik er af donder.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:01

marloezzke schreef:
wij verkopen sinds kort uvex.

vind je pasvorm van deze helmen veel en veel beter dan die van casco. een casco wil ik echt niet op mijn hoofd hebben als ik er af donder.

Dit laatste vind ik een beetje overdreven. Niet elk hoofd is hetzelfde, dus ook per hoofd zal de pasvorm verschillen. En ik weet wel zeker dat de casco me afgelopen zaterdag voor ernstig hoofdletsel heeft behoed, dus ik was zeer blij met de casco op mn hoofd.
Neemt niet weg dat ik erg blij ben met de nieuwe uvex en die erg prettig vind zitten. Geen idee hoe de uvex zich houdt bij een val, dat hoef ik hopelijk voorlopig niet te testen. ;)

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:53

Ik vind ze niet echt mooi, gewoon niet helemaal mijn smaak. Ze zijn wel erg apart.

mana1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 09:19

Hij is leuk voor de springruiters onder ons

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:46

In de mensport worden ze ook al gebruikt, heb er vorig weekend een paar combinaties mee zien starten.
Vind ze er mooier uitzien dan die Casco-champignon die wij tijdens de marathon dragen :D. Bij een volgende helm ga ik er ook eens naar kijken.

DruivenTros

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 14:46

Ik vind ze niet echt geweldig.,,
Hou daar niet zo van.
Ik vind het net een hoofd van een vlieg ofso.,, :=
Maar dat is mijn smaak :P