(Rubberen)rijlaarzen voor korte stevige benen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esss

(Rubberen)rijlaarzen voor korte stevige benen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 17:57

Hoihoi :wave: ,

Zijn er hier ook mensen met net zulke onmogelijke onderbenen als moi? Ik ben vrij klein (1.55 :o ) en heb dus erg korte, maar ook stevige benen. In mijn jongere jaren lukte het nog wel om de kindermaat rijlaars (ik heb mt 37) om mijn kuit te wurmen, maar mijn laatste zoektochtje naar geschikte rijlaarzen is helaas al weer gestrand.

Ik heb de Aigle XXLS ook geprobeerd, maar die zijn zelfs nét 1 of 2 cm te hoog. Eigenlijk vrij erg als ik er zo over nadenk haha :+ ;) . In de winkels zeiden ze dat er maar twee opties zijn: kunstof chaps van Global (die heb ik nu, maar ik rij liever met laarzen) of op maat gemaakte rijlaarzen van bijv. Petrie.

Hebben jullie misschien nog tips?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:05

misschien laarzen van mountain horse? Of op maat laten maken bij lipica dat is erg goedkoop rond de 200 euro
[HK] Lipica laarzen[Deel 2]stel hier je vragen, deel je ervaring!

weet niet wat je budget is en je kuitmaat? Ik heb bij de ooteman ook kunstleren laarzen gekocht. Want ik paste niet in de mountain horse laarzen tenminste.. 1 keer geprobeert en toen ging de rits kapot :+
ik heb deze: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=68 ... %20Terrain
de kuitmaat die erstaat dus de laatste kan je denk ik toch wel ong 1 cm bij rekenen. Tenminste bij mij wel. :)

Esss

Re: (Rubberen)rijlaarzen voor korte stevige benen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 23:02

Dank je wel voor de goede tips! Ik ga meteen even op allebei de websites kijken :D.