Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vaa schreef:als ik nu buiten rij over een uitgestrekte lange weg, rijden ook auto's, met mijn paard vanilla, maakt haar auto's en fietsers niks uit.
toch ben ik bang voor wielrenners te paard, ik begin te shaken, en raak helemaal in de stress, daardoor mijn paard ook, ik word bang, maar ik vertrouw mijn paard helemaal, mijn paard vanilla vind die wielrenners helemaal niet eng, en stapt er gewoon lang, maar ik krijg die beelden niet weg, en elke keer krijg ik het benauwt,
jury schreef:vaa schreef:als ik nu buiten rij over een uitgestrekte lange weg, rijden ook auto's, met mijn paard vanilla, maakt haar auto's en fietsers niks uit.
toch ben ik bang voor wielrenners te paard, ik begin te shaken, en raak helemaal in de stress, daardoor mijn paard ook, ik word bang, maar ik vertrouw mijn paard helemaal, mijn paard vanilla vind die wielrenners helemaal niet eng, en stapt er gewoon lang, maar ik krijg die beelden niet weg, en elke keer krijg ik het benauwt,
Ben je bang te paard voor wielrenners
of
ben je ban voor wielrenners die te paard zijn?

.
sflj schreef:jullie beklagen je nu wel over wielrenners maar schreef de ts niet dat ze met d'r paard op het fietspad reed toen dit ongeluk gebeurde? Ik denk dat je blij mag zijn dat die fietsers je niet aansprakelijk houden voor geleden schade! (had ik nl. wél gedaan!) dus wat je eraan kan doen; niet meer met je paard op het fietspad komen!
sflj schreef:jij mag dat bull vinden, de wet is anders. Voor fietsers bestaat er geen max. snelheid. Voor ruiters wel een verbod om op het fietspad te rijden. Bij een ongeval is die laatste dus fout en heeft geen enkel recht van spreken. M.a.w: omdat jij niet kan rijden en je daarom maar niet aan de regels wilt houden, mag een ander, die zich wel aan de wet houdt, gerust in het ziekenhuis belanden en vervolgens beklaag je je ook nog eens?!
Ken je die spotjes 'Nederland wordt steeds a-socialer?'