Dus gisteren in de auto met AMSAMSAMS nog even proefjes doorgelezen en ook hoop van zegen maar naar de wedstrijd. Het waaide keihard en alles maakte geluid, Razin vond het doodeng. Toen maar de ring in. Ze schrok meteen al van iets, maar bleef daarna super braaf. Eigenlijk ging alles goed, alleen zakte ze een beetje in waardoor ze niet meer zo fijn aan mijn been was. De tweede proef ging veel beter, meer aan mijn been en eigenlijk geen grote fouten. Alleen wat ze wel iedere keer deed, was bij het halthouden spontaan achterwaarts doen wat helemaal niet gevraagd werd... :/
Vorig jaar heb ik 3x L1 gestart en had ik 8 punten. Ze was toen eigenlijk L2 startgerechtigd, maar door de nieuwe regeling was ik dat nu niet meer. Ik had gehoop dat ik nu de laatste 2 punten zou halen. Bij de prijsuitreiking was ik in de eerste proef 2e geworden met... 155 punten.

De eerste prijs had 156 punten.

In de tweede proef had de 2de prijs 151 punten, dus ik baalde al. Toch was ik 1e met 161 punten, gelukking wel winst dus. Maar meestal jureert deze jury wel hoger en Razin liep zeker niet slechter dan vorig jaar. Nou ja, teleurstelling dus, 1 puntje er maar bij en de eerste keer dat Razin geen winst heeft gelopen...

Maar dat moet je ook een keer meemaken natuurlijk. Iig ben ik trots op haar, ze gedroeg zich super. Volgende keer beter!