Ik kom net terug van een wedstrijd en zie nu dat op mijn coupon geen handtekening en nummer van de jury staat. Nu kon ik het niet geheel terug vinden in de regels van het knhs maar volgens mij is de coupon dan niet geldig, klopt dit? het gaat hier namelijk om 2 winstpunten. Wat moet ik doen om te zorgen dat dit goed komt?
Volgens mij is dit inderdaad wel noodzakelijk, de naam en het nummer van de jury. Het beste kun je even de wedstrijd waar je gereden hebt opbellen, misschien hebben zij een oplossing.
Misschien moet je het secretariaat van jouw vereniging vragen of zij de jury willen benaderen of die alsnog deze gegevens op de coupons wil zetten.
Suzanne37
Geplaatst: 15-09-09 22:23
Het kan best zijn dat op het gedeelte dat naar de KNHS gaat, het nummer en de naam wel staat. Sommige juryleden gebruiken een stempeltje met deze gegevens en die drukt niet door. Ik gebruik die ook maar ik stempel dan wel ook de doordruk voor de ruiter (of laat dit doen door de schrijfster ).
Ik heb dit ook een keer meegemaakt, maar ik had het gelijk na prijsuitreiking ontdekt. Jury was toen alles vergeten te ondertekenen en die was net weg. Gelukkig was ze niet ver weg en kwam weer terug om te ondertekenen.. Ik zou de vereniging bellen waar je heb gereden, zij moeten het oplossen. Zij moeten het "extra" controleren of het klopt (ook puntentelling)
ik heb inderdaad meteen de volgende dag gebeld en ze ging er voor me naar kijken en zou het regelen met de jury. Dus ik ga er vanuit dat het nu goed geregeld is.
Goh heb dit nooit mee gemaakt, maar je moet het wel weer oplossen..
Maar verwacht dat ze zoiets wel op zullen lossen..
Groeten
patbelle
Geplaatst: 21-09-09 21:06
fancylover schreef:
ik heb inderdaad meteen de volgende dag gebeld en ze ging er voor me naar kijken en zou het regelen met de jury. Dus ik ga er vanuit dat het nu goed geregeld is.
Handtekening hoeft er niet op te staan, als (op het gedeelte dat naar de KNHS wordt opgestuurd) er maar een naam en nummer van de betreffende jury op staat.
Ik heb wel een keertje gehad dat de naam er niet opstond maar wp telde gewoon maar handtekening staat er bij mij nooit op en de knhs doet het altijd goed dus zou wel kloppen
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit op gelet maar weet wel dat ik een aantal coupons thuis heb liggen zonder iets erop (behalve de punten dan). Al m'n punten zijn altijd doorgeteld..
wintepint
Geplaatst: 24-09-09 14:22
Helaas komt dit bij ons wel vaker voor, ook geen naam erbij dat is best wel eens jammer als je de jury niet kent
Pascalleee
Geplaatst: 24-09-09 14:24
ik hoop voor je dat dit opgelost word weet ik in elk geval waar ik op moet letten volgend jaar