Welke moet ik nu geloven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Delaja

Welke moet ik nu geloven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 15:30

Excuses als dit niet goed staat!

Ik woon in Den Haag en ga het liefst een paar keer per week met mijn paard bij kijkduin het strand op. Nou had ik mijn paard vorig jaar rond deze tijd pas net en ging niet vanaf het begin al het strand op. Ik ben toen pas ergens in november voor het eerst die kant op gegaan.
Dit jaar wil ik echter zodra het de hele dag mag het strand weer op, ik weet alleen niet meer vanaf wanneer het nou precies weer mag.
Nu mag het wel al voor 07:00 en na 19:00 maar ik zit met het probleem dat ik twee verschillende (allebei geloofwaardige) data heb gevonden wanneer het weer de hele dag mag. Op internet staat op kustgids.nl namelijk dat er vanaf 15 september bij kijkduin weer op het strand mag worden gereden http://www.kustgids.nl/kijkduin_strand/index.html
op het bord bij de strandopgang direct links van kijkduin (bij kijkduinpark) staat echter dat het vanaf 1 oktober pas mag...
Weet iemand die daar bekend is of die weet hoe het precies zit wanneer ik nou weer het strand op mag overdag?

Tinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:19

Ik ben zelf niet bekend in dat gebied.. :o Maar ikzelf zou de gegevens op het bord aanhouden..
Je zou ook in de gaten kunnen houden vanaf wanneer je andere ruiters op het strand ziet.

Nell_

Re: Welke moet ik nu geloven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 21:40

Ik zou ook de gegevens van het bord aanhouden. Die staat immers bij het strand! Je kan een boete verwachten als ze je zien, want op het bord staat dat het nog niet mag :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:59

Is er geen stal in de buurt waar je het kan vragen?

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:40

Ik zou afgaan op de datum van het bord. Volgens mij is het hier ook gebruikelijk vanaf 1 oktober dat je het strand weer op mag. In de maand september kan het nog goed weer worden voor de strandgasten. ;) Waardoor er dus in september nog beperkingen zijn.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:57

En anders even bij de politie navragen in Den Haag, die weten het ook wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:05

Delaja schreef:
Excuses als dit niet goed staat!

Ik woon in Den Haag en ga het liefst een paar keer per week met mijn paard bij kijkduin het strand op. Nou had ik mijn paard vorig jaar rond deze tijd pas net en ging niet vanaf het begin al het strand op. Ik ben toen pas ergens in november voor het eerst die kant op gegaan.
Dit jaar wil ik echter zodra het de hele dag mag het strand weer op, ik weet alleen niet meer vanaf wanneer het nou precies weer mag.
Nu mag het wel al voor 07:00 en na 19:00 maar ik zit met het probleem dat ik twee verschillende (allebei geloofwaardige) data heb gevonden wanneer het weer de hele dag mag. Op internet staat op kustgids.nl namelijk dat er vanaf 15 september bij kijkduin weer op het strand mag worden gereden http://www.kustgids.nl/kijkduin_strand/index.html
op het bord bij de strandopgang direct links van kijkduin (bij kijkduinpark) staat echter dat het vanaf 1 oktober pas mag...
Weet iemand die daar bekend is of die weet hoe het precies zit wanneer ik nou weer het strand op mag overdag?

Ga maar uit vanaf 1 oktober, dat is op bijna alle stranden het geval.