ik ben opzoek naar silver, waarschijnlijk heet ze nu anders, op haar achterbenen heeft ze wat littekens van prikkeldraat waar ze ooit door heen is gerend. ze is zo'n 3 a 4jaar oud inmiddels, en heeft ongeveer 1 jaar geleden gestaan bij manege kerenshof in eijsden, dat ligt vlak bij maastricht.
ze heeft lichte voorvoetjes, en 2 witte achtervoeten, tot ongeveer de helft van de enkel..niuet goed uit te leggen:)
ze is/was bang voor andere paarden en pony's met 1 erbij in de weide ging wel goed..daardoor was ze ongeschikt om in de lessen mee te rijden, tevens was ze niet genoeg beleert, en moest ze nog heel veel leren..maar daar hadden ze geen tijd voor...dus uiteindelijk is ze verkocht aan een handelaar ergens in bavel, brabant. weet iemand miss waar ze is? of heb je haar gezien of op een foto staan..dan hoor ik het erg graag...

meer foto's heb ik helaas niet, doordat ik opeens te horen kreeg dat ze verkocht was, en de volgende dag is verkocht. en ik toen geen telefoon bij mij had om foto's te maken.
Beoordeel zelf maar: