Na 14 B-proefjes moest het er toch maar eens van komen..
Ik was zaterdag al naar de manege geweest om Bel te vlechten, de knotjes zagen er uiteraard niet uit

Zondag al vrij vroeg naar de manege, iig veel eerder dan dat ik moest starten, maar Bel moest ook nog een A-proefje en 2 B-proefjes rijden. Z'n staart en een aantal knotjes nog even over gedaan en daarna mocht het eerste meisje erop. Ze was heel zenuwachtig en moest voor de proef huilen

Daarna nam Gina Bel gelijk over voor de B. Hij was met het losrijden uiteraard superbraaf en ook tijdens de proef was hij de oude goedzak die hij altijd is

En daarna mocht ik

Daarna losrijden voor de tweede proef. Dat ging wat minder, het was z'n 5e proefje al weer en ook voor elk proefje losrijden dus hij was wel een beetje moe

De prijsuitreiking was al snel na de tweede proef; met de eerste proef had ik 158 punten en met de tweede 160 en ik was met beide proeven eerste

M'n moeder heeft wel foto's gemaakt en twee filmpjes, maar die kunnen alleen op de andere pc (deze heeft geen USB) en internet ligt daar plat en ik kan ze ook iet op een floppy zetten want ik krijg het floppy niet meer uit de pc