Ik had Odin erg netjes kunnen invlechten, zelfs zijn voorpluk was gelukt! Het was even wennen zo'n kaal hoofd, maar het stond wel erg netjes.
De eerste proef ging erg netjes, ik had alleen 1x verzet maar bleef gewoon rustig en reed daarna door alsof er niets gebeurd was. Daarna liep hij ook gewoon zonder morren weer door gelukkig!

De tweede proef was bij mij eigenlijk het kaarsje al een beetje uit, en werd het geheel een beetje onrustig. Daarbij schrok Odin ook nog van een hek van de buitenbak dat dichtgeknald werd (kwam ws door de wind) en had ik weer een keer (nu iets meer) verzet.
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik de eerste proef op de eerste plaats was geëindigd, met 161 punten! Ik had voor het eerst sinds ik hem gestart heb een 7 voor mijn middendraf! Hier was ik dus heel erg blij mee.

Mijn tweede proef had ik geen prijs, maar had wel een winstpunt, met 156 punten. Doordat ik vond dat hij minder ging de tweede keer had ik dit niet zo verwacht, maar de jury vond dat hij buiten het protest toch wel goed genoeg liep blijkbaar.
Zometeen ga ik de video gauw kijken, want manlief Eric heeft gelukkig alles weer gefilmd!
Ben nu aan het nadenken of ik de grote stap zal gaan wagen en een keer een buitenwedstrijd ga rijden...