Ik moest al om kwart voor 7 me bed uit (en lag er pas half 2 in

Om een uur of 9 ging ik naar de ponyclub (is een half uurtje rijden ofzo) Nou daar ging ik inrijden, en Jamy was wel braaf alleen vloog ze een keer de bak uit over het gras

En ze was een beetje druk omdat het onwijs hard waaide, af en toe kwamen we zowat niet vooruit.
Mijn eerste proefje ging opzich wel goed, ze deed alles wel behalve middendraf (het zal ook eens niet, thuis gaat het harstikke goed maar op wedstrijd helemaal niet, terwijl ze het tijdens inrijden wel deed maar goed) voorderest wou ze de bak hele tijd uit waardoor ze niet echt op de hoefslag liep een een beetje dubbelgevouwen door de bocht.
Mijn tweede proef ging beter vond ik zelf, ze deed niet meer zo raar dat ze hele tijd de bak uit wou enzo dat was wel fijn

Daarna had Jamy ook nog 2 L1 proefjes gelopen met een meisje die niet op haar eigen pony kon, en dat vond ik wel zielig voor dr dus mocht ze wel op Jamy (ondanks dat ze nog nooit op de gereden had en Jamy nog nooit een L proefje heeft gedaan maar goed

Daarna naar huis gebracht, want ik had geen zin meer om te gaan springen.
Ik ben later weer naar de ponyclub gegaan voor de prijsuitreiking.
Ik was 1ste met monsterlijk hoge punten (zo noemde hun dat

Met de L1 proefjes had Jamy 154+ (waar slaat die plus op

Het is trouwens niet zoals op de meeste onderlinge wedsrtijden onwijs soepel gerekent, maar ook niet heel streng gewoon er tussen in.
Nou onwijs leuke dag ondanks dat het zo waaide, en volgende week weer offieciel en ik hoop dat ik dan mijn laatste 2 wintstpunten haal zodat ik 29 Mei L1 kan starten