Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anders zou ik het echt niet weten! 
waldoalpha schreef:je ,kunt ook gewoon handwarmers kopen. als je het echt koud hebt da klik je het ijzertje in die dingen en worden ze een graad of 60 en blijven 2 uur warm. daarna kun je ze uitkoken en weer hergebruiken en kosten maar 5 euro per stuk
GamblersCup schreef:Als ik de prijs van die handschoenen zie, zou ik ook gaan voor de handwarm-pads. Die zijn er al vanaf een euro, in verschillende vormen.
Die kun je heel gemakklijk in je handschoenen schuiven, als je op het land bezig bent. Alleen met rijden gaat dat niet.
Je zou een setje in je rijhandschoenen kunnen schuiven voordat je gaat rijden, vantevoren opwarmen.
En goede winter handschoenen kopen maakt ook al een heel verschil! Kan die van Thinsulate van harte aanraden, mijn handen blijven zelfs warm in de vingerloze Thinsulate handschoenen!
ijspeert schreef:Ik heb ook verwarmde handschoenen maar als je even op google spit wind je goedkoperen de mijne hebben 35 euro gekost en werken op batterrijen die je kan op laden
Je heb 2 standen erop en ze blijven goed warm ook een aantal uren.
Heb ook voor de voeten.
Zou niet anders meer willen als het erg koud is.
Heb namelijk het syndroom van reinnout en dan gaan je bloedvaten bij koud weer of verandering van temperatuur gelijk op de smalste stand dus het gevolg dat je vinger dood zijn en je tenen ook
Huertecilla schreef:Kijk eens in de motorfiets-wereld.
Daar bestaan electrisch verwarmde handschoenen al 10 jaar en zijn inmiddels helemaal uitgerijpt. Ze zijn er ook als losse binnenhandschoen.
Ze gaan op de accu van de motorfiets maar je kan ze uiteraard op elke 12 volt batterij aansluiten.
hc
ijspeert schreef:Ik heb ook verwarmde handschoenen maar als je even op google spit wind je goedkoperen de mijne hebben 35 euro gekost en werken op batterrijen die je kan op laden
Je heb 2 standen erop en ze blijven goed warm ook een aantal uren.
Heb ook voor de voeten.
Zou niet anders meer willen als het erg koud is.
Heb namelijk het syndroom van reinnout en dan gaan je bloedvaten bij koud weer of verandering van temperatuur gelijk op de smalste stand dus het gevolg dat je vinger dood zijn en je tenen ook