verwarmde handschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

appel123

verwarmde handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 22:48

Aangezien ik heel snel last heb van koude handen/vingers, zo worden snel een vinger wit door koud weer
heb ik schrik aangezien de winter komt. Ik heb nu verzorgpaardjes en ze staan buiten op de wei, dus geen binnepiste ofzo
dus dat wordt afzien als ik er bezig mee zal zijn bij koud weer.

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met verwarmde handschoenen?
Zoiets als deze? http://www.aleashop.be/details.asp?prod ... anguage=nl
Ze zijn echt duur, ik zoek een goedkoper alternatief. Ik weet niet of het echt werkt?

Nell_

Re: verwarmde handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 23:06

Ik wist niet eens dat dat bestond :+

Wat je ook kan doen. Een aardappel koken (met schil) daar folie omheen doen. Dit blijft lang warm, en kan je af en toe vasthouden om je handen te warmen! :) Anders zou ik het echt niet weten!

Evike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 23:15

Wist ook niet dat het bestond maar lijkt me heel handig want ik heb ook altijd last van koude gevoeloze handen in de winter

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:47

Ik wist niet dat het bestond! Lijkt me wel erg handig eigenlijk! :D
Ik heb ook altijd last van koude handen.

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:14

hmmm ik zal het eens in gedachte houden! ben zo 'n mega koukleum!!!

m_a_r_l_y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:21

Misschien iets..
bij de blokker ofzo, hebben ze van die pads (in leuke vormen en kleuren) daar zit een soort rond muntje in en die moet je dan breken en dan wordt het super warm, (ongeveer zo, weet niet meer precies hoe het werkt maar het wordt wel warm in ieder geval :P)
misschien een idee?

appel123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:27

maar hoe doen jullie dat dan in de winter?

bij die pads moet je echt al je handschoenen uitdoen in de vrieskoud en dan opwarmen, maar dat lijkt me niet handig

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 21:09

Kijk eens in de motorfiets-wereld.
Daar bestaan electrisch verwarmde handschoenen al 10 jaar en zijn inmiddels helemaal uitgerijpt. Ze zijn er ook als losse binnenhandschoen.
Ze gaan op de accu van de motorfiets maar je kan ze uiteraard op elke 12 volt batterij aansluiten.

hc

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:21

je ,kunt ook gewoon handwarmers kopen. als je het echt koud hebt da klik je het ijzertje in die dingen en worden ze een graad of 60 en blijven 2 uur warm. daarna kun je ze uitkoken en weer hergebruiken en kosten maar 5 euro per stuk

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:28

Als ik de prijs van die handschoenen zie, zou ik ook gaan voor de handwarm-pads. Die zijn er al vanaf een euro, in verschillende vormen.
Die kun je heel gemakklijk in je handschoenen schuiven, als je op het land bezig bent. Alleen met rijden gaat dat niet.
Je zou een setje in je rijhandschoenen kunnen schuiven voordat je gaat rijden, vantevoren opwarmen.
En goede winter handschoenen kopen maakt ook al een heel verschil! Kan die van Thinsulate van harte aanraden, mijn handen blijven zelfs warm in de vingerloze Thinsulate handschoenen!

appel123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 17:46

waldoalpha schreef:
je ,kunt ook gewoon handwarmers kopen. als je het echt koud hebt da klik je het ijzertje in die dingen en worden ze een graad of 60 en blijven 2 uur warm. daarna kun je ze uitkoken en weer hergebruiken en kosten maar 5 euro per stuk

ijzertje? die soort handwarmers ken ik niet, waar koop je die? zijn ze duur?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:50

Die kun je overal kopen, van de supermarkt, tot speelgoedwinkels tot online shops.

Hot pads heten ze ook wel.

appel123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 17:52

GamblersCup schreef:
Als ik de prijs van die handschoenen zie, zou ik ook gaan voor de handwarm-pads. Die zijn er al vanaf een euro, in verschillende vormen.
Die kun je heel gemakklijk in je handschoenen schuiven, als je op het land bezig bent. Alleen met rijden gaat dat niet.
Je zou een setje in je rijhandschoenen kunnen schuiven voordat je gaat rijden, vantevoren opwarmen.
En goede winter handschoenen kopen maakt ook al een heel verschil! Kan die van Thinsulate van harte aanraden, mijn handen blijven zelfs warm in de vingerloze Thinsulate handschoenen!

handwarm-pads, zijn die in de blokker te krijgen of waar kan je die nog kopen?

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:56

Ik heb ook verwarmde handschoenen maar als je even op google spit wind je goedkoperen de mijne hebben 35 euro gekost en werken op batterrijen die je kan op laden

Je heb 2 standen erop en ze blijven goed warm ook een aantal uren.
Heb ook voor de voeten.
Zou niet anders meer willen als het erg koud is.
Heb namelijk het syndroom van reinnout en dan gaan je bloedvaten bij koud weer of verandering van temperatuur gelijk op de smalste stand dus het gevolg dat je vinger dood zijn en je tenen ook

appel123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 18:50

ijspeert schreef:
Ik heb ook verwarmde handschoenen maar als je even op google spit wind je goedkoperen de mijne hebben 35 euro gekost en werken op batterrijen die je kan op laden

Heb ook voor de voeten.
Heb namelijk het syndroom van reinnout en dan gaan je bloedvaten bij koud weer of verandering van temperatuur gelijk op de smalste stand dus het gevolg dat je vinger dood zijn en je tenen ook

ik heb dat syndroom ook volgens mij, want ik krijg ook witte vingers
maar 35euro hebben die van jou gekost??? waar heb je die gekocht? ik heb ook al gegoogled maar vind alleen die super dure!

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:32

Dat weet ik niet meer ,het is 2 jaar geleden geweest .
Je kunt ook op ebay duitsland kijken daar worden ze ook regelmatig aangeboden.

gewoonkatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:44

Ik ga hier ff volgen, want heb het ook altijd koud....
zijn al nuttige tips langsgekomen...ik ga op zoek naat hot pads!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:44

Huertecilla schreef:
Kijk eens in de motorfiets-wereld.
Daar bestaan electrisch verwarmde handschoenen al 10 jaar en zijn inmiddels helemaal uitgerijpt. Ze zijn er ook als losse binnenhandschoen.
Ze gaan op de accu van de motorfiets maar je kan ze uiteraard op elke 12 volt batterij aansluiten.

hc

yep en ze zitten heerlijk

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:46

ijspeert schreef:

Heb ook voor de voeten.

dat heb ik ook, erg vervelend
ik heb alleen handschoenen op motor die ik op accur heb aangesloten, maar waar heb jij die voeten warm dingen vandaan?

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:53

Dat zijn zooltje die je ook in de skischoenen kan doen,Tschibo bied ze hier meestal net voor de winter aan dan kosten ze rond de 40 euro
Werkt op oplaadbare akku en die maak ik aan mijn schoen vast

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:30

wist niet eens dat het bestond! ben altijd swinters dik ingepakt, met me ski outfit (aangezien ik toch nooit ski mag het wel vies worden) en heb t eigenlijk nooit koud. maar verwarmde handschoenen is voor het rijden wle een sde moeite waard om te proberen!

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:36

De ruitersport spullen zijn een aftakking van een bedrijf dat de motorspullen maakt (wel onder eigen beleid, maar exact dezelfde opzet en gebruik van materialen)

http://www.equiplus.nl/ voor alle info hoe het werkt.
En een beetje uitleg over gezond verwarmen, want dat is wel erg belangrijk.

En uit ervarig, het is top tijdens de kou ;)

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:31

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 01:15

Equiplus verkoopt verwarmde handschoenen voor Ruiters en menners. In samenwerking met de motorwereld heeft Equiplus hanschoenen ontwikkeld die speciaal voor de paardensport zijn.

Er zijn goedkopere producten te vinden die ook verwarmen maar vaak is dit vingertip verwarming. De Equiplus producten verwarmen de gehele hand, voet en dat is veel beter voor o.a. de doorbloeding. Op de Equiplus producten zit op de verwarming elemanten een levenslange garantie dus Equiplus staat voor de kwaliteit.

Kwalitatief is gekozen voor een zeer zachte leersoort waarvan de handschoenen zijn gemaakt. Hier zijn speciale versterkte stukken in zijn gezet speciaal geicht op de ruiter sport en dressuur sport. Equiplus heeft getracht de gevoeligheid zo veel mogenlijk te behouden wat nodig is voor het besturen van een menwagen of een paard.

De sokken zijn geweldig om mee te rijden als je echt last hebt van koude voeten. Equiplus verkoopt ook zooltjes voor in de rijlaars. Het zooltje geeft een goede ondersteunende warmte en zijn ideaal voor instrukteurs die in de kou staan les te geven op een koude bodem.

Equiplus krijgt een vernieuwde site waar nog makkelijker besteld kan worden en waar je de dealers kan vinden in Nederland.

Mocht iemand info willen over de verwarmde producten mailen kan altijd naar Trading@Equiplus.nl