Ik denk dat wat SusanH zegt best zou kunnen. Met mijn laarzen voel ik ook niet denderend veel.
Voltige96
Geplaatst: 08-09-09 18:28
ik heb 2x met rubberen laarzen gereden maar aangezien ik best wel dunne kuiten heb en alles had ik helemaal geen doel meer over mijn beenhulpen ik rij nu met ariat schoenen en vind dat een heel stuk beter.
Heb eerlijk gezegd nog nooit iets anders dan rubberen laarzen geprobeerd, dus erove rmeepraten kan ik wat dat betreft niet, maar het rijden gaat op zich wel prima, dus vreselijk veel verschil zal het nou ook weer niet maken.
Ik heb de eerste maanden met rubberen laarzen gereden en rijd nu dus al een paar maanden met chaps. Ik merkte wel degelijk verschil, ik kwam veel duidelijker door met me been en het voelde allemaal wat steviger aan waardoor me been wat stiller kwam te liggen. Dus ik zou echt niet meer terug willen naar rubberen laarzen.
Met leren laarzen heb je toch een beter gevoel. Dat merk ik zelf ook. Eens je met leren laarzen of chaps begint te rijden, wil je echt niet meer terug naar rubberen laarzen
upendo
Geplaatst: 10-09-09 21:12
Volgens mij niet. Rubber is juist stugger dan chaps of leren laarzen.
naomi_mickey
Geplaatst: 11-09-09 19:15
volgens mij zou er niet heel veel verschil in zitten. Maar ik zal het wel mis hebben..
Met rubber voel je meer, met leer heb je meer stevigheid. In eerste instantie voel je met leer minder, maar als de laars beter naar je been gaat staan wordt het gevoel steeds beter en rijd het heel fijn. Ik rij met leren laarzen, maar heb heel lang met rubberen gereden, soms met buitenritten doe ik dat nog.
Rider01
Geplaatst: 11-09-09 19:21
Volgens mij maakt het niet veel uit of je met rubber of leer rijd. Je moet gewoon kijken wat voor jou het beste werkt. Ikzelf hou het op leren laarzen maar dat is puur omdat ik het lekkerder vindt zitten dan rubber.
MarJon
Geplaatst: 11-09-09 21:29
SusanH schreef:
Lijkt me niet...ik heb juist het idee dat je met rubber veel minder voelt wat je voor hulp geeft als met leren laarzen of met chaps.