Ik heb nu een paar Cavallo laarzen. Ze zitten ideaal, maar slijten vreselijk snel. Er zit een soort 'coating' overheen die nu helemaal loslaat. Ik kan er nu alles vanaf trekken. Dat wordt superlelijk....
Ben opzoek naar een betaalbare (= rond de 300 euro), zwarte laars, liefst zonder rits, mét (flinke
) dressuurboog. Het moet een beetje een chique laars zijn, ik hou absoluut niet van dikke zolen, grove details e.d. dingen.
Nu vind ik Cavallo's heerlijk zitten, maar doet deze ervaring wel twijfelen aan een keuze voor Cavallo's. En tevens grijp ik ook niet snel naar petrie's, omdat ik daar onwijs wisselende verhalen hoor over de comfort van die laars. Vind het niet erg als het een wat stevige/harde laars is, maar het moet geen stuk hout zijn. Königs weet ik weinig van?
Ik heb overigens een niet veel voorkomende maat: 8,5 - 54 - 36/37
Dus ik denk dat bij mij maatwerk van toepassing is, mits ik geen tweedehands laarzen kan vinden in deze maat.
Overigens weet ik dat er meerdere topics over een dergelijke vraag lopen, maar ik heb het idee dat de betreffende TS'ers een ander soort laars zoeken dan ik.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Groetjes,
Esmee.

met 3oo euro kan je er alles opzetten wat je verlangt
(veter,boog,apparte kleur,apparte leer decoratie
) zijn opmaatgemaakt