startkaart aanvragen hoe en wat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

startkaart aanvragen hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 21:13

hoi

ik kom er niet helemaal uit vandaar dat ik bokt te hulp wil schieten

hoe kan ik een startkaart aanvragen?? ik heb begrepen dat ik lid moet zijn van een vereniging. Maar hoe duur zijn ongv de kosten van een startkaart, en hoeveel copons krijg je?

gr.willeke

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:52

Hee,

Ik heb hem even getemd voor je.. Zijn hier volgens mij al genoeg topics over en je kan het zelf ook redelijk makkelijk opzoeken. :)

http://www.knhs.nl/overview1.asp?pCatID ... le=11&men=
Als je via deze link naar tarieven gaat kan je de kosten van startkaart zien. 42.75 voor paard en 26.75 voor pony. Vanaf oktober de helft.. Je kan coupons per 16 kopen, kost 17.75.
Voor aanvragen van startkaart moet je kijken of iemand van je vereniging het doet of dat je het zelf moet doen. Dan moet je bij je vereniging mutatieformulier persoonsgegevens vragen indien je nieuwe combinatie hebt en startkaartaanvraag formulier (ben die officiële naam even kwijt). Die 2 goed invullen met kopie van paardenpaspoort (1e 4 blz) en dan heb je binnen ongeveer 3-4 weken je startkaart. Kan korter kan langer.. hangt van de tijd van aanvraag af!
Succes! :)

lovesalina

Re: startkaart aanvragen hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:56

ken je ook gewoon een startkaart aanvragen als je mensen op stal staaat maar bij een manege gaat rijdee ofzoo want ik heb sindss twee dage een nieuwe e pony en ik wil der graaag wedstrijde mee gaan rijde alleen ik weetnie waar ik me startkaaart moet aan vragee ?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:03

zou je daar ook niet even mee wachten? 2 dagen is wel vlot!

lovesalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:10

haha ja ik wacht er wel mee maar ik wil het wel alvast even wete natuuurlijk

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 22:11

moet je ook administratie kosten betalen??

voor het starten van internationale wedstrijden?

dynamite1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:13

Uhm als je nog niet weet hoe je een startkaart aan moet vragen duurt het waarschijnlijk ook nog wel heeeeel lang voor je internationale wedstrijden kunt gaan rijden.

samwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:15

Je weet niet eens hoe je een startkaart aan moet vragen maar wil wel even weten of je administratiekosten moet betalen voor internationale wedstrijden? _O- _O- _O-

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:20

als ik internationaal mocht starten zou ik me ook niet meer zo druk maken om die administratiekosten :7

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 22:27

Sannnn schreef:
Hee,

Ik heb hem even getemd voor je.. Zijn hier volgens mij al genoeg topics over en je kan het zelf ook redelijk makkelijk opzoeken. :)

http://www.knhs.nl/overview1.asp?pCatID ... le=11&men=
Als je via deze link naar tarieven gaat kan je de kosten van startkaart zien. 42.75 voor paard en 26.75 voor pony. Vanaf oktober de helft.. Je kan coupons per 16 kopen, kost 17.75.
Voor aanvragen van startkaart moet je kijken of iemand van je vereniging het doet of dat je het zelf moet doen. Dan moet je bij je vereniging mutatieformulier persoonsgegevens vragen indien je nieuwe combinatie hebt en startkaartaanvraag formulier (ben die officiële naam even kwijt). Die 2 goed invullen met kopie van paardenpaspoort (1e 4 blz) en dan heb je binnen ongeveer 3-4 weken je startkaart. Kan korter kan langer.. hangt van de tijd van aanvraag af!
Succes! :)

Zie de genoemde link. Daarom hier een slotje.