Echter vind ik dit erg zonde van mijn geld en ik zoek een vereniging waar ik niet-rijdend lid kan worden maar toch GELDERSE kampioenschappen kan starten.(indien ik ervoor in aanmerking kom natuurlijk
)Ik ken veel mensen die bij de Stichtse rij en jacht vereniging zijn...maar is dit niet regio Utrecht? dit wil ik dus niet, het moet echt gelderland zijn (peroonlijke redenen)
Ik heb thuis een bak etc en ik krijg priveles dus verder vind ik het erg zonde van mijn geld, daar komt nog bij dat ik verplicht ben 2x per seizoen te helpen en dat door een bepaald persoon uit het bestuur niet erg "blij met je hulp" wordt opgevat en ik geen zin heb nog eens als enige met een vriendin tot 3 uur 's nachts te staan afwassen terwijl heel het bestuur+andere vrijwilligers bier drinken.
Ik ben niet te lui om te helpen, in tegendeel zelfs maar ik zoek nu toch wel wat anders.
weet iemand iets? graag reactie
Bedankt!
)

. Ik hielp dus ook wel met wedstrijden maar vond dat totaal niet vervelend, terwijl ik dus ook verre van 'incrowd' was. Ik deed altijd schrijven of ringmeesteren, en dan voor een paar uurtjes. Nooit geen problemen mee gehad en ik werd altijd helemaal in de watten gelegd. Ze waren hartstikke blij met iemand die kon schrijven t/m Z en zelf die dag niet hoefde te starten. 
Vind 212 een aso bedrag...