Ik heb afgelopen weekend weer voor het eerst gestart sinds februari (ivm blessure bij pony).
We hadden inmiddels in het L1 al 11 winstpunten gereden, dus ik wilde gewoon L2 starten. Alleen bij mijn standen stonden we nog steeds op L1+9. Hierover heb ik de KNHS gebeld, en het bleek dat zij m'n eerste 2 winstpunten niet hadden verwerkt, deze waren met blanco coupons gereden. Gelukkig heb ik de protocollen bewaard, deze heb ik ingescand en naar hun opgestuurd. Volgend de vrouw die ik sprak kon ik gewoon L2 starten.
Dat hebben we dus gedaan zondag. Ik heb die ochtend mijn coupons ingeleverd, maar wat bleek aan het eind van de dag: die hebben ze niet gebruikt. Ik had voor februari destijds coupons in de bus gedaan, maar afgemeld. Die coupons hebben ze nu dus aan mijn protocollen vastgeniet. Mijn punten zijn dus geschreven op coupons met de datum van de wedstrijden in februari, terwijl ze in augustus verreden zijn. Nu was ik in februari ook al L2 startgerechtigd, dus dat is niet het probleem, maar zou het heel erg uitmaken? Ik heb wel lekkere punten gereden namelijk, en zou het niet grappig vinden als ik ze kwijtraak...
Eveneens zijn mijn winstpunten van het L1 nog niet bijgeschreven, dus al met al houd ik het even spannend voor mezelf hier..
Bedankt!