[OPG] Krijg mijn paard al 2 dagen niet uit de wei! SPOEDJE
Nu hielp het toepassen van oefeningen van Parelli echt en had het idee dat onze relatie goed zat. Het enige wat blijft dat ze achter de oren eng blijft vinden. Als ik haar halster af wil doen flipt ze wel eens door naar achter te rennen. Gister dus ook. Andere dagen is er niets aan de hand dus weet nu niet of ik nu in de maling word genomen of niet?
Gerustgesteld en verder met haar gaan 'werken' ze leek weer rustig dus bitje in gedaan. Maar daarna was ze weer zo beledigd toen deze uit was bleek nadat ze daarna weer voor mij weg ging rennen.
Op een geven moment moesten we helaas naar huis. Werd donker en vroeg op dus toch maar in een hoek gezet met een longeertouw. Baalde er erg van want dat is echt paard vangen ipv NH
Halster om gedaan toen ze in de hoek stil stond eindelijk en buiten de bak wou ze mij voorbij stieren. Zat er natuurlijk in door al die spanning. Dus even achteruit gezet. Helaas stond ze toen op haar staart en een hele pluk er uit
Kan wel janken. Zo lijkt het dat ik goed op weg ben en nu ben ik weer terug bij af of erger wellicht. Vorige keer toen ik haar niet te pakken kreeg duurde het dus 2 dagen voordat ik haar vertrouwen weer had.
Moet dit paard nu gewoon 'doorgepakt' worden dat ze mij gewoon in de maling neemt of moet ik dat grondwerk blijven doen? Hoe weet je nu of je gewoon in de maling word genomen? Heeft het nut om haar ergens in training te zetten? Bedoel daar mee als het een andere het wel leuk met haar heeft wil niet zeggen dat het mij daarna lukt toch?

. Maar als ik dat op voel komen dat ik frusti word dan stop ik al sluit ik dan de training niet met een positief gevoel af helaas. Ben zelf een redelijk ongeduldig type al hoef ik er niet perse met 3 al op te rijden wil ik toch van de winter haar wel op een leuke manier beweging willen geven.