Ik vroeg mij af wat voor ervaringen jullie hebben met rijbroek Eurostar Dorit. Ik heb namelijk iets meer dan een maand geleden zo'n broek gekocht bij een van de Hypowinkels en dat is niet helemaal goed afgelopen
De eerste keer dat ik die broek aan had en op mijn paard stapte hoorde je de naden knappen. Het waren gelukkig alleen de naden van het kniestuk, maar alsnog.. De broek zit verder echt super lekker en past prima, dus het was niet dat ik een maat te klein had ofzo.
Ben teruggegaan naar de winkel, maar daar moesten ze hem naar Eurostar in Duitsland sturen. Nu zit ik dus al meer dan een maand zonder paardrijbroek (ik heb er nog wel een paar, maar goed, ik kocht niet voor niets een nieuwe..
). Ik hoop binnenkort wat te horen van de winkel over mijn broek. Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe en heel misschien krijg ik mijn geld terug. Ik heb zelf niet meer echt vertrouwen in die broek en ben bang dat er opnieuw iets aan kapot gaat (wat je toch eigenlijk niet zou verwachten met de prijs van die broeken..). Wat raden jullie mij aan? Accepteren als ik een nieuwe broek aangeboden krijg of toch proberen om mijn geld terug te krijgen en dan ergens anders een nieuwe broek kopen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!