[PG] Super bijrijdster aangeboden, Ermelo!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessJS

[PG] Super bijrijdster aangeboden, Ermelo!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 16:57

Lieve mede bokkers,

Ik ben 18 jaar, ik ben in het weekend kassière bij de PLUS en ik rij al 12 jaar lang paard, waarvan meer dan 5 jaar op mijn lieve verzorg E-pony Henri. Helaas is hij al 20 jaar oud en dat merk ik nu ook aan zijn vele blessures. Doordat hij constant blessures heeft kan ik amper tot nooit rijden, wat ik erg jammer vind.

Hierdoor heb ik besloten om op zoek naar een wat jonger paardje waar ik ongeveer 3 à 4 keer in de week op kan rijden etc. Ik rij, 1 á 2 keer in de week *afhankelijk van mijn schoolrooster*, met mijn huidige verzorgpony op het Veluws Ros in Ermelo. Verder rij ik 2 keer per jaar de Tripalon met mijn vriendin en de clubkampioenschappen op het Veluwsros. Ik zoek dan ook een grote verzorgpony of klein paard in Ermelo waarmee ik dit kan voortzetten. Ik ben erg verantwoordelijk en vind de bijbehorende taken, zoals stallen uitmesten, vanzelfsprekend. Ik pas me aan elk soort paard goed aan. Ik ben niet makkelijk bang te krijgen, en dat weten de meesten paarden dan ook wel.

Qua rijden vind ik springen en cross het leukst om te doen. Dressuur vind ik natuurlijk ook erg leuk, maar dit ging minder soepel aangezien mijn verzorgpony niet bepaald handig erin is.

Ik hoop dat iemand een leuke pony of paard voor me heeft die ik met veel liefde mag verzorgen.

Alvast bedankt.

Gr. Tess Schram

P.s. Voor eventuele vragen stuur me maar een PD.

liszzaa

Re: [PG] Super bijrijdster aangeboden, Ermelo!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:28

Hier sta je fout, je kunt het beste ff je advertentie ff kopieeren en naar eenmaal andermaal verzorgpony's gaan , en hem daar neerplanten.

Succes met je zoektocht !

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 18:58

Dank je;)

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:27

dat al helemaal niet. ik tem wel ff. anders krijg je dubbel topic :)

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 21:31

haha ik volg het niet meer.. laat maar. ik kan er nu geen slotje op zetten.. heel frapant.. ik zoek eigelijk alleen maar een verzorgpony! wat een gedoe;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:33

Dit onderwerp wordt gesloten aangezien het niet thuishoort in OV.
En aangezien ze al eerdere pogingen deze week gedaan heeft, met een zelfde soort topic.