Vraag aan bokkers op Texel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur1977

Vraag aan bokkers op Texel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 19:14

Al een tijd geleden uit het oog verloren door een vreselijk "misverstand" bij haar verkoop, zoek ik nu nog steeds naar Punette van Langschoten, een grote maats zwarte shetlandponymerrie.

Punette van Langschoten is geboren op 04-05-2000 en is een mooie en zeer brave zwarte stamboekmerrie van ong. 1.07 groot, echt grote maat dus. Haar vader is Donau van de Koerberg (Ibop-AA) en haar moeder is Riska van Stal Ponylust (kroon-preferent). Moeders vader is Flash of Haybrake (pref.). Punette had bij ons twee veulens gekregen.

Het laatste spoor loopt van Amsterdam, bij Mandy's Ponyplezier. Daar vandaan is ze vermoedelijk naar een Anna op Texel verkocht. Dit is inmiddels al wel weer een tijd geleden (januari 2007). Maar misschien is ze daar nog? En Texel is toch niet zo groot dus wie weet kan iemand mij verder helpen?

Alvast heel erg bedankt!!

Wendy15

Re: Vraag aan bokkers op Texel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:17

Texel is vrij groot hoor :)) Zou het zo niet weten, maar je zou eens kunnen informeren bij ponyclub de kleppertjes of er iemand lid is met die pony :) Succes met zoeken!

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:20

Pfoeh.. Ik zou het ook niet zo snel weten.. Is de naam misschien veranderd? Ken wel een aantal zwarte wedstrijd shetties, maar die heten anders..

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 21:04

Bedankt voor de reacties . Ja, ik weet niet of ze nu een andere naam heeft maar dacht misschien herkend iemand haar, het was ook echt een mooie pony hoor, lange manen, veel uitstraling en behoorlijk aan de maat voor een shetlander. Ze zou dan bij ene Anna (klein meisje, nu een jaar of 11/12 ??misschien) staan.

Wendy, als ik de gegevens kan vinden ga ik ga even informeren, bedankt voor de tip! (wist trouwens niet dat Texel zo groot was hoor haha :+ )

Hopelijk komen er nog meer reacties. Ik zou haar echt zo graag terugvinden!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 21:51

gewoon even op google kleppertjes texel oid intypen, krijg je de site van de ponyclub en kan je misschien even heen mailen of die iets weten :) En anders misschien via het shetlander stamboek? :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:24