Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mandau schreef:Ik denk dat het wel kan, maar je word pas bij 10 verliespunten ofzo terug gezet. Dus je hebt wel een punt minder. Maar terug gezet kan niet. [logisch]
In de B wordt trouwens niet snel verlies gegeven, heb ik nog nooit bij een jury gezien of zelf gegeven.
AmonRe schreef:Ze zegt toch niet dat ze verlies rijdt, misschien is ze er alleen bang voor?In de B wordt trouwens niet snel verlies gegeven, heb ik nog nooit bij een jury gezien of zelf gegeven.
Als je terecht bang bent om verlies te rijden, kun je beter eerst eens met een onderlinge proef meedoen, die door een echte jury wordt beoordeeld
)
)
Scum schreef:In principe kun je geen verlies van winstpunten krijgen in de klasse B.
Maar soms letten ze bij de kNHS niet goed op, en dan trekken ze toch gewoon 2 verliespunten van je stand af (dat is bij ons een keer gebeurt).

Stand was goen B-SGW + 13 en met 15 moest je promoveren. Ruiter stond eerste na dressuur, en nog steeds na springen. Crostte foutloos binnen de tijd.... maar de laatste hindernis was de verkeerde (die van het L ipv de B hindernis). Dus volgde uitsluiting. En een paar weken later stonden er nog maar 11 wp in plaats van 13..... 
AmonRe schreef:Ze zegt toch niet dat ze verlies rijdt, misschien is ze er alleen bang voor?In de B wordt trouwens niet snel verlies gegeven, heb ik nog nooit bij een jury gezien of zelf gegeven.
Als je terecht bang bent om verlies te rijden, kun je beter eerst eens met een onderlinge proef meedoen, die door een echte jury wordt beoordeeld
)