Help! Startkaart nog niet binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bamsy

Help! Startkaart nog niet binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 22:01

Paar weken geleden startkaart aangevraagd voor het 4-tal, we mogen aanstaande zondag rijden op de brabantse kampioenschappen!

Nou stond er op de site van de KNHS vermeld dat alle aanvragen die binnen gekomen zijn voor 14 augustus verstuurd zouden worden op 19 augustus, dus vanfaag 20 augustus op de mat zouden vallen.
Nou kreeg ik net van degene van onze vereniging die dat regeld een mail dat ze een stapel papier had binnen gekregen maar niet mijn startkaart!! (wel die van een lid die ze een week geleden heeft aangevraagd) nou is dus mijn vraag een beetje: kan ik nou wel of niet starten?? Ze heeft wel het aanvraagbewijs en zei zegt dat ik dus gewoon moet gaan startkaart of niet.

Best banketstaaf gezien het voor het 4-tal is en ik niet de enige ben die er onder lijd.
Ook is de aanvraag optijd ingediend, 22 juli zijn de kopien van het paspoort opgestuurd en zei heeft later nog bericht gehad dat de stokmaat niet vermeld stond. Deze laaste gegevens zijn verzonden op 1 aug.

Stomme is dat ze een week geleden voor iemand heeft aangevraagd en die dus al wel binnen is!!

Apocalatch

Re: Help! Startkaart nog niet binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:03

Ik zou morgen de KNHS gewoon even bellen, dan weet je het meteen zeker :)

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 22:04

Ja zei heeft de knhs een mail gestuurd en zei belt ze morgen (zei regelt alle docu's rond wedstrijden enz, makkelijker als dat ik dat als leek moet gaan uitzoeken)

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 23:54

Is geregeld , ze zeggen een aanvraag binnen gehad te hebben, terwijl ze zelf een bericht terug hebben gestuurd dat de stokmaat niet doorgegeven was dus ze hadden wle degelijk wel wat gehad.

Nou heb ik mijn combinatienummer gekregen en moet ik kopie van het aanvraagbewijs meenemen. Mag dus starten!!

groetjes

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 21:16

Kan een slotje op