Hiel/enkel doet pijn bij het lichtrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Hiel/enkel doet pijn bij het lichtrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 20:04

Ik heb een hele tijd geleden de Ariat Cobalts gewonnen, maar iedere keer als ik een tijdje aan het rijden ben krijg ik pijn in mijn hiel/enkel? Meestal gebeurd dit tijdens het lichtrijden en als ik teveel druk geef op de stijgbeugels... Normaal rijd ik met lederen chaps maar ik heb ook gewone liggen maar met die chaps heb ik hetzelfde probleem, ook zonder chaps krijg ik pijn in mijn hiel/enkel. Als ik met mijn oude vertrouwde (en vooral heel erg versleten :+ ) laarsjes rij heb ik hier absoluut geen last van. Ligt dit aan mij en m'n rijden of toch aan die laarsjes? Er zit wel een groot verschil tussen de laarzen..

De Ariats: http://www.the-horse-connection.com/rijschoenen.html
Mijn gewone zijn zoiets: http://horze.nl/product_info.php?products_id=38078

Thats_Me

Re: Hiel/enkel doet pijn bij het lichtrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:08

Door die ariats heb ik juist méér steun gekregen rondom m'n enkels en heb ik (bijna) geen last meer van m'n enkels met rijden.

_Evelien

Re: Hiel/enkel doet pijn bij het lichtrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:10

Ik heb dat probleem al heel lang, echt heel vervelend, ik heb het alleen maar als ik lichtrijd en meestal alleen bij me linkervoet.
Ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt..

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:10

In het begin had ik het ook. Ik moest er zelf even ''doorheen'' rijden, toen ging het goed.

Voelt het een beetje hetzelfde als tijdens het schaatsen, als je dan ook last van je enkel krijgt?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 20:45

Ik zou het niet weten, ik kan namelijk niet schaatsen :+ :o