Helaas vind ik deze alleen in het bruin , ik heb ook al naar verschillende ruitershops gebeld maar die hadden ze niet. Mijn vraag ik ook of deze in het zwart bestaan aangezien ik geen bruin mag op de LRV. Weet iemand of deze in het zwart bestaan , of waar deze te verkrijgen is ? Als je toch hier bent wil je dan ook even je eigen wedstrijdjasje showen. Alleen het merk en het type is genoeg ,, een foto mag.
als je hem wil bestellen kan dat op de site van sonnenreiter zelf. daar kost ie 99 als je hem wilt passen kan je naar atorka of equifashion gaan kosten ze beide 174
Revanches
Geplaatst: 20-08-09 00:34
Moderatoropmerking:
Graag reageren via de regels, ofwel zonder msntaal en gelieve ontopic blijven. Ook onliners zijn niet toegstaan. Er zijn berichten verwijderd die niet aan de regels voldeden.
Koop hem ,, 174 euro of als ge hem besteld op de site van sonnenreiter is ie 99
SillieXTanja
Geplaatst: 21-08-09 11:30
_mexx_lady_ schreef:
Koop hem ,, 174 euro of als ge hem besteld op de site van sonnenreiter is ie 99
Jaa , maar ik rij nog altijd geen Kempische hee.. Hebt ge da eigenlijk al tege u papa gezegd van : Zou het ook niet leuker zijn als Silke ook kempische zou rijden ?
Jhaa ,, maar ik zeg dat vanavond nog eens xD Jhamaa das ook zo stom nu een kopen voor kempsiche en dan moet ge nog een ander voor LRV =( Ik heb zo een leuke gezien maar iets te duur
SillieXTanja
Geplaatst: 21-08-09 15:24
_mexx_lady_ schreef:
Jhaa ,, maar ik zeg dat vanavond nog eens xD Jhamaa das ook zo stom nu een kopen voor kempsiche en dan moet ge nog een ander voor LRV =( Ik heb zo een leuke gezien maar iets te duur
Wat had die daarop gezegt ? Njaa ,, er hangt wel nog ergens een van mama fzoo (: