Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Er zijn al genoeg topics over, maar met alleen reflecterend materiaal kom je er niet, want je moet ook zichtbaar zijn voor bijvoorbeeld voetgangers welke geen licht voeren wat op het materiaal weerkaatst, dus je moet ook iets van lampjes. Nu heb ik begrepen dat je rood naar achter en wit naar voor moet hebben, waarom bestaat er geen vest waar een witte lichtstrook en een rode lichtstrook aan resp. de voor- en achterkant zit.

en zou dan ook een lampje aan het borsttuig en evt om mijn cap heen doen. blensink schreef:en evt om mijn cap heen doen.
Dus we vallen op. kim18a schreef:ik was benieuwd wat jullie aan doen bij het wandelen/ rijden of mennen met een paard / pony
en misschien kunnen we elkaar helpen met ideeen.
en het makkelijker maken in het verkeer.
hier een filmpje over het paard in het verkeer:
http://www.youtube.com/watch?v=cyPY4jQ6pwo&NR=1
met dit topic wil ik jullie bewuster maken van het verkeer
) Huertecilla schreef:Dát is geen goed idee in de bergen.
De ogen hebben nl. erg lang nodig om het beetje nachtzicht wat we hebben aan het donker aan te passen.
Een lampje is dan zelfverblindend. Buiten je bundeltje zie je niets en het bundeltje vertelt je ook niets.
Dat is waarom ik eigenlijk liever geen wit lichtje op de borst hang. Het strooilicht vermindert al je nachtzicht.
Als ik op een maanloze nacht ga, is mijn Traser al verblindend; hou ik op armlengte als ik de tijd wil zien.
hc