Ik ben op zoek naar wat informatie over mijn D pony ruin, genaamd Ginger.
Hij is valkkleurig, 4 zwarte voetjes, zwarte manen en staart en hij heeft een kolletje en snebje.
In zijn paspoort staat dat hij gefokt is in Ridderkerk, en het fokkersnummer is 070540, helaas kan ikzelf met deze info niets vinden. Ook staat er in zijn paspoort dat hij in 2004 geboren is, dit betekent dat hij nu 5 zou moeten zijn. Maar toen ik de tandarts liet komen, stelde die een hele andere leeftijd, nog maar 3 jaar namelijk.
Daarom ben ik benieuwd naar vorige eigenaren/verzorgers noem maar op. Zodat ik iets meer duidelijkheid heb vanaf waneer hij ohz is, en van wie die mensen hem weer kochten/verzorgten. Misschien gaat de puzzel dan passen.
Ik heb hem gekocht van een mevrouw uit Elburg, Ginger stond tussen Elburg en Dronten op een pensionstal de Stobben stables. Helaas wist zij ook niet meer over die leeftijd. Over vorige eigenaren wist ze ook niet echt meer wat te vertellen, alleen dat hen vermoedelijk naar Duitsland zouden verhuizen.
Ik heb hem sinds 10-03-09.
Daarom hoop ik via deze weg aan meer informatie te komen. Ginger is echt een typje new forest, die echt correct gebouwd is. Hij heeft voor alleen een wat franse stand.

Hier had ik hem net 2 dagen, nog in zijn wintervacht. Je ziet hier goed zijn aftekeningen op het hoofd, kolletje en snebje. En zijn 4 zwarte beentjes.

Alvast bedankt!