Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iris_Z schreef:Die van mij is ook gekeurd op 2 jarige leeftijd, maar buigproven doen ze dan nog niet. Maar laast is er een buigproef gedaan, en daar liep hij zo doorheen (3jaar)
. Ik al zo trots als iets natuurlijk en het was toen ook duidelijk dat mijn paardje uit het goede hout was gesneden qua karakter en veel vertrouwen had in de mens. Ik had dus eigenlijk gelijk een mini-psychologische test
. Bolieke schreef:Iris_Z schreef:Die van mij is ook gekeurd op 2 jarige leeftijd, maar buigproven doen ze dan nog niet. Maar laast is er een buigproef gedaan, en daar liep hij zo doorheen (3jaar)
Bij mij heeft de DA de buigproeven wel gedaan en hij was verbaasd hoe braaf mijn 2-jarige toen was, hij kreeg er wel anderen in zijn handen. Ik al zo trots als iets natuurlijk en het was toen ook duidelijk dat mijn paardje uit het goede hout was gesneden qua karakter en veel vertrouwen had in de mens. Ik had dus eigenlijk gelijk een mini-psychologische test
![]()
.