[EG] Noble Touch(V: Grassano M: Kim Lady) 5jaar Draver

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG] Noble Touch(V: Grassano M: Kim Lady) 5jaar Draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:19

Hooi,

Ik ben opzoek naar mensen die mijn paard of zijn ouders gekend hebben. Via bokt ben ik al met mensen in contact geweest die zijn moeder gekend hebben. Nu ben ik opzoek naar mensen die zijn vader en moeder gekend hebben en misschien dat er iemand mij zelfs in contact kan brengen met zijn fokker (ik heb wel een naam maar heb er nooit iets over kunnen vinden de naam van zijn fokker per PB)
vooral wil ik erg graag foto's van zijn moeder en natuurlijk(wat erg onwaarschijnlijk is dat iemand die hier op bokt heeft) foto's van mijn paard als veulen jaarling en 2jarige.

over mijn paard:
naam: Noble touch
geslacht: Ruin (hengst toen hij bij mij kwam)
geboortendatum: 16.05.04
Ras: draver
moeder: Kim lady
V Moeder: Diamond Way
vader:Grassano
V vader: Ultra Ducal

Ik heb hem sinds 2 januari 2008 hiervoor heeft hij bij een handelaar gestaan voor 3 a 4 maanden. Volgends mij kwam hij daar voor rechtstreeks van zijn fokker, aangezien de naam van de fokker en eigenaar in zijn paspoort het zelfde zijn.
Ook weet ik dat hij uit Duitsland kwam verder kan ik vrij weinig over zijn geschiedenis vertellen.

Afbeelding

Afbeelding

http://i120.photobucket.com/albums/o191 ... 78edit.jpg

meer foto's zie profiel!

Nouja ik hoop dat er iemand mij meer kan vertellen over zijn verleden!

Groetjes, Nina

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:47

op www.hvt.de kan ik inderdaad ook vinden dat Mw Eckert de fokster is. Je kan via de website vast wel in contact komen met de HVT, misschien dat die haar contactgegevens hebben. Hetzelfde met de moeder, de laatste eigenaar is Struwe, Johannes B. Daar kan je vast ook wel mee in contact komen via de HVT.

Anoniem

Re: [EG] Noble Touch(V: Grassano M: Kim Lady) 5jaar Draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 16:21

dankje! ik ga er zeker naar kijken!