ja ik heb er lekker van geslapen, jeetje, idd mijn wens is een leuk paardje v rond 8jr. Lekker naar buiten, de meeste dravers zijn zo leergierig, dat is juist zo leuk.
Ja en me leasepaardje die ken ik nu na een jr door endoor, en is zo lief, maar hoe lang kan ze mee, tot nu toe is ze niet kreupel of wat geweest, maar de band die je met haar krijgt, was in het begin niet hoor, pas na een mnd of drie toe kreeg ik haar door, en werd ze open toe naar mij.
Ik zou ook op dezelfde stal blijven, heb al gevraagd voor een box, ja dat valt tegen als je haar niet mag doen, vind het lastig, en heb toch al een tijd naar paardjes gekeken, die kijk ik al een half jr ofzo, en durf nog niks door te hakken, om echt te gaan kijken, nu is het moment dat ik ga kijken, en dan komt de eigenaar of je haar wilt, snap hem wel ze doet het goed, en heeft veel plezier.
anyw1 schreef:lastig, die keuze.
maar als je gewoon lekker wilt rijden en af en toe naar buiten en het klikt met dit paard, waarom zou je dan op zoek gaan naar een ander?
je kunt het ook zo bekijken: nu fijn eigen-paard-ervaring opdoen met deze, waarvan je het karakter al kent, en met die ervaring later, als deze oud is en met pensioen moet, op zoek gaan naar een jonger paard.
met 19 en gezond kun je er best nog een leuke tijd mee hebben!
succes met je beslissing.
Ja daar dacht ik ook aan, ze kan nog wel een tijdje mee, en voor wat ik doe is niet veel gevraagd. Alleen als ze straks wat ouder is, zal ze op pensioen moeten, hoewel ik wel meer tijd krijg. Me dochter is dan wat ouder, en daardoor kan ik me wel meer focussen op een jonger paard.
Ik kijk erg uit naar as weekend als ik ga kijken, heb al 2xen gebeld, en erg veel tips gekregen, en ze heeft zoveel staan, dat het onmogelijk is dat je niet op 1 verliefd gaat worden, en nu door de eigenaar die dat zei, ja dan komt je gevoel naar boven he.
Enige voordeel, is dat het paardje 2x minder kost dan de paarden die ik ga kijken, en daardoor nog een leuk spaarpotje achter de hand heb, gezien ze niet meer in de verzekering komt, maar ja om dat ook als punt te hebben, en ik eindelijk zover ben om een stap te nemen, oei vind het toch lastig, wat erg als je gevoel mee gaat spelen.