Nu heb ik dus een smid als ik bel duurt het dus echt ik weet niet hoelang voordat hij komt, eerder bellen heb ik ook al geprobeert, maar soms duurde dat dus nog langer omdat ik dan zo snel belde
Nu ben ik echt niet moeilijk hoor, maar de beste man is helaas de einige smid die annie kan beslaan zonder kreupel te worden
ze moet gewoon op ijzers staan omdat ze anders standaard kreupel loopt, vanalles geprobeert wederom maar niks anders schijnt te helpen behalve ijzers. Om een lang verhaal kort te maken, moet ik nu maar gewoon deze smid aan houden en mezelf opvreten van binnen omdat het zolang duurt, of toch weer een lange zoektocht beginnen naar een andere smid? ik ben best bereid goed te betalen hoor bentaal nu toch ook al 105 euro voor rondom beslaan

) Dus dat zou ik als ik jou was meenemen in mijn afweging. Daarnaast zou ik bij andere paardenbezitters in de buurt eens rondvragen wie hun paarden beslaat, en hoe dat gaat wanneer zij dan een afspraak maken.
Ik weet niet beter als dat ze altijd afspraken verplaatsen of niet kunnen komen.
het is gewoon lastig! heb tot nu toe al 4 smeden gehad en hij is de einige die haar goed beslaat zonder dat ze kreupel wordt!