Ik ben benieuwd wat jullie daar nu van vinden.
Wij rijden in Brabant selecties voor de brabantse. De kringen en competitie is vrij groot, je bent daardoor al "verplicht" alle selecties te rijden om kans te maken om bij de brabantse te mogen rijden.
Daarna zijn er van elke categorie/klasse twee ringen die op zaterdag strijden om bij de eerste 10 te zitten, en die moeten dan weer strijden om het kampioenschap.
Nu zijn er dus regio's waar je je gewoon kunt inschrijven voor de regio kampioenschappen....
Waarom is dit in Nederland niet gelijk getrokken? Wij zouden ook best de leuke wedstrijden in de regio willen rijden, maar nee we zitten gewoon vast aan t nieuwe winterseizoen waar de nieuwe selecties al weer voor vast-staan.
Ik zou mijn dochter bijna inschrijven bij een ponyclub in Friesland ofzo zodat we gewoon kampioenschappen kunnen rijden als we daar zin in hebben

Hoe zien jullie dat??
En ook in de zomer zijn er nog erg veel weekenden over waar je zelf kunt starten waar je wilt.
en dat bij twee kinderen in verschillende klasses/categorien maakt dat deze winter 12 verschillende dagen en als ze dan een selectie niet lekker hebben gereden rij je die 4e selectie toch maar, haha.
Misschien alleen maar springen of dressuur in de winter doen? 
[/quote]
maar was wel Kringkampioen dus dan zowiezo door, ook als het geen vrije inschrijving was