Ze is een D-pony van ongeveer 1.47 denk ik. Ze heeft 4 witte voetjes en een bles. Haar bles is een beetje te herkennen aan een klein 'haakje' aan de bovenkant van haar bles. Ook had ze een beetje een hogere schoft en een klein wratje op de onderkant van de nek. Ze is nu denk ik ongeveer 18 jaar.
Ze is verkocht omdat ze kreupel was aan 1 been, ze dachten artrose of hoefkatrolontsteking.
Hemelvaartsdag 2004 is ze verkocht, ze had daarvoor een tijd op een manege gestaan in Venlo. Daarna heeft ze nog ovgeveer 2 jaar op pension gestaan, dus ik denk dat ze in 2006 ongeveer is verkocht naar een handelaar in België. Deze handelaar zei dat ze is verkocht naar Duitsland, waar ze als recreatiepony wordt gebruikt.
Whoopie is een echte merrie, in de stal legde ze de oren plat in de nek en wou ze nog wel eens bijten, en op bepaalde plekken wou ze niet echt gepoetst worden. Verder was ze superbraaf, er reden ook kinderen op. Met andere paarden was ze redelijk braaf, wou nog wel eens bokken.
Ze lijkt heel erg op een pony die een tijd bij ons op de manege heeft gestaan, die heette alleen champ, maar bijna alle paarden en pony's krijgen een nieuwe naam, volgens mij... Maar Champ is 3 jaar geleden in laten slapen omdat ze een gezwel in haar keel had. Ik zal een foto van d'r zoeken okee