Het wordt gerund door een gezellig echtpaar die ook de tijd nemen voor hun gasten. Prima verzorgd en goede paarden. Een echt aanrader! Zijn hier meer mensen die dit ook eens hebben gedaan? Wat was jullie ervaring?
Marjel Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjel

Zie www.trailranch.nl/ 

Authentic schreef:Leuk hoor, maarrrr, als ik een weekendje dressuur wil rijden ga ik niet naar een manege waar je een trektocht/buitenrit kan maken op een bruin paard waarbij ik met dubbele teugel mag rijden (op de foto's zag ik veel mensen op 1 hand rijden). Ik zie een aantal op trens rijden maar ik zag ook iets dat of een shank is of een hackamore, dat vind ik niks voor zoiets, vooral als je er vanuit gaat dat veel mensen geen ervaring hebben met hefboomwerking.
't Is gerust leuk hoor, maar 't zijn buitenritten en van de foto's krijg ik het typische weer voor m'n ogen: western is teugels los en tuffen maar.
Overigens vind ik de beginpost ook wel EA-CO waardig.
Als er ergens niet aan teugels getrokken wordt dan is het daar wel. Hier staat het belang van de paarden voorop en dat zie je overal in terug. Westernrijden is inderdaad niet het getouwtrek wat je in de engelse sport vaak ziet maar daar is niets mis mee toch?