Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessebes schreef:Heeft iemand hier ervaring of ideeen over het smaller maken van een trailer aan de binnenkant? Het liefst op een niet al te ingewikkelde manier.
Ik heb een anderhalfpaardstrailer voor mijn e-pony, maar ik heb het idee dat ze er te weinig steun in heeft en ze kan er tot mijn verbazing zelfs in draaien (dat was mijn eigen fout uiteraard).
cissy schreef:van die stootkussens aan de zijwanden maken ook de trailer kleiner, maar waarom niet je pony aan 2 kanten vastzetten zodat ze niet kan draaien? (Of misschien rustiger rijden zodat ze geen steun hoeft te zoeken)
Tessebes schreef:cissy schreef:van die stootkussens aan de zijwanden maken ook de trailer kleiner, maar waarom niet je pony aan 2 kanten vastzetten zodat ze niet kan draaien? (Of misschien rustiger rijden zodat ze geen steun hoeft te zoeken)
Het gaat erom dat ik haar tzt in mijn eentje wil kunnen uitladen en ze omdraait zodra ik voor het touwtje los maak. Ik zou het evt. op kunnen lossen door haar dan met de longe over de voorstang beet te kunnen houden, maar als de trailer wat smaller is, gaat het haar sowieso niet lukken.