Mijn moeder en ik hadden ons paard aan een goed vertrouwde vrouw verkocht, het begon al steeds meer met smoesjes, zodat we niet konden kijken. Op een gegeven moment waren we bij mij opa en dat was heel dichtbij die vrouw. Dus mijn moeder belt op (was die smoesjes spuugzat) van dat we er aan kwamen. Ze zei dat ie er niet meer was, en naar Frankrijk was gegaan.. We vroegen een adres, maar kregen dit niet. Wij zijn nou bang dat ie dus is doorverhandeld.. Heeft iemand hem gezien?? We hadden afgesproken dat we hem mochten blijven zien.
Hij is nu 12 jaar, rechts achter een wit voetje. een snebje en een ster en midden van het hoofd een streepje. Ook had hij een wit/grijs vlekje op zijn kont.
Als iemand weet waar ik hem kan vinden, of hem heeft gezien. Het is een vos- kleurige (beetje koffie achtig) hij is 1.66 groot. Zijn naam was toendertijd Pascal, wij noemden hem Pasco. Gragentin x legaat Geef a.u.b reactie! Tips mogen natuurlijk ook altijd:)
Hij lijkt er wel erg veel op, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het hem is. Het paard dat ik heb gezien stond op stal bij Jorgé Magarino. (www.staljorgemagarino.be) in Lommel, België. Deze vos was rond die leeftijd die jij beschrijft en had ongeveer ook zo'n blesje enzo. Hij liep wel kreupel op t harde en had erg slechte hoeven. Kon wel heel apart galopperen.
Na een lange tijd nog maar eens een schopje! Hij is nu inmiddels 16 jaar. Elke dag hoop ik dat ik hem ooit nog een keer zie of van iemand wat hoor die hem in haar/zijn bezit heeft gehad.
wannadance03
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-14 14:48
Schopje!
Inmiddels 17 jaar. Zou hem zo graag nog een keer willen zien!
wannadance03
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-14 17:48
up
Inmiddels te weten gekomen dat er meer gedupeerden zijn. Vreselijk dat de koper er mee wegkomt, ze is helaas verdwenen dus niet te vinden.