Wat dragen tijdens een clinic?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WonderWanita

Wat dragen tijdens een clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 14:09

* ik hoop dat het hier goed staat *

Ik heb via een actie van een ruitersportzaak een clinic gewonnen van een bekend jurylid. Het gaat om een proefgerichte clinic.
Nog nooit eerder heb ik een clinic gedaan of gezien en ik vroeg mij af wat ik nou aan moet? En niet geheel onbelangrijk; hoe mijn
paard eruit moet zien.
En misschien hebben jullie verder nog tips van spullen die ik mee moet nemen? Ik ga trouwens gewoon te voet erheen met mijn paard aan de hand.

alvast bedankt!

:D

corientjuhh

Re: Wat dragen tijdens een clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:10

Wit dekje, witte broek, knotje in het haar (zon netje) en evt witte bandages, paard mooi gevlochten en wat je mee moet nemen geen idee, wat je trouwens boven aandoet maakt niet uit
Zo denk ik erover omdat ik het zo zie bij clinics :)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:51

Ik er sowieso voor zorgen dat alles er verzorgd uit ziet, hoe je dat dan precies vorm geeft maakt niet zoveel uit.

Maar vlecht je paard netjes in, was even zijn benen en staart, haal even een spons langs je tuigage.
Kleding op elkaar afstemmen, of je dit nu wit of blauw doet maakt niet zoveel uit, als het maar past en netjes eruit ziet.

Meer spullen dan jezelf, je paard en alles wat je nodig hebt om hem te rijden heb je niet nodig :)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:52

Voor het paard gewoon wedstrijdtenue dus ook gewassen en ingevlochten & witte bandages zou ik ook doen.

Zelf een witte rijbroek en denk dat een wit of een donker effen shirtje wel het mooiste is. Je haar zou ik trouwens wel gewoon in een knotje doen ja :j

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 17:37

bedankt voor de reacties!! :D Ga ik zeker doen! Nu nog een mooi wit sjabrak zoeken!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 18:33

Of een mooi blauw sjabrak, met shirt of rijbroek in ongeveer dezelfde kleur blauw. Staat net zo sjiek :)
Of je moet bedoelen dat je in je kast een witte sjabrak gaat kopen, maar het is natuurlijk onzin om een witte sjabrak te gaan kopen als je hem verder nooit gebruikt.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 18:56

Gewoon netjes invlechten en oppoetsen, wit sjabrak (evt. witte bandages) en zelf zou ik ook een bijpassende (witte) rijbroek aandoen met een blouse en een bodywarmer oid. Als het warm is alleen een bijpassende polo/net shirt. :) Je hoeft vaak niet helemaal in wedstrijdjasje enzo, zolang het er maar verzorgd uitziet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:02

Zolang het er maar netjes uit ziet.
Paard schoon, schoon dekje, schone bijpassende kleren.
Als het proefgericht is, is een wit of creme dekje wel het mooist.