Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

soofenflo schreef:.
Deze beslissingen heb ik genomen op bijvoorbeeld jurycommentaar met een video-opname van de proef. Waarbij gewoon blijkt dat de jury niet heeft opgelet. Of zulk bijzonder commentaar, dat het gewoon beledigend was.

Nimmy schreef:soofenflo schreef:.
Deze beslissingen heb ik genomen op bijvoorbeeld jurycommentaar met een video-opname van de proef. Waarbij gewoon blijkt dat de jury niet heeft opgelet. Of zulk bijzonder commentaar, dat het gewoon beledigend was.
Ben je achteraf ook bij de jury gaan vragen waarom je punten zo laag waren, vragen hoe hij/zij het commetaar bedoeld heeft en of hij het extra kon toelichten?
tamaramt schreef:er zijn juryleden die bekend staan om het feit dat ze niet van een bepaald type paard houden of van de kleur dus ik kan begrijpen dat je bij zo n jury na een eerdere slechte jurering niet meer wilt starten

Aranel schreef:Ik heb het nooit gedaan, maar er is sowieso één jury bij wie ik niet start
Er zijn wel jury's waar ik niet al te enthousiast over ben, waar ik echt álles moet geven voor nét een wp, maar dan heb ik het ook wel verdiend vind ik
Maargoed, bij één vent start ik sowieso niet, zonde van mijn tijd.
Fitzroy schreef:Ik ben zelf jurylid maar als ik bepaalde juryleden op de lijst zie staan, is de neiging om af te melden wel wat groter moet ik zeggen.
Heb het overigens nog nooit gedaan maar er zitten juryleden tussen, waarvan ik denk: vind je het eigenlijk wel leuk om te jureren of reageer je je eigen frustratie af op de ruiters?
crossmonster schreef:Fitzroy schreef:Ik ben zelf jurylid maar als ik bepaalde juryleden op de lijst zie staan, is de neiging om af te melden wel wat groter moet ik zeggen.
Heb het overigens nog nooit gedaan maar er zitten juryleden tussen, waarvan ik denk: vind je het eigenlijk wel leuk om te jureren of reageer je je eigen frustratie af op de ruiters?
Idd FR , mooi gesproken, ik deel je mening volledig.
Wil daar nog wel een type jury aan toevoegen :
De corrupte vriendjespolitiekjury..
Leonora schreef:crossmonster schreef:Wil daar nog wel een type jury aan toevoegen :
De corrupte vriendjespolitiekjury..
ja, dat kliekje bestaat uiteraard niet,
maar is er wel
Nimmy schreef:@Puissance waarom start je niet bij die jury?

Rana schreef:Aranel schreef:Ik heb het nooit gedaan, maar er is sowieso één jury bij wie ik niet start
Er zijn wel jury's waar ik niet al te enthousiast over ben, waar ik echt álles moet geven voor nét een wp, maar dan heb ik het ook wel verdiend vind ik
Maargoed, bij één vent start ik sowieso niet, zonde van mijn tijd.
alles geven? dat zou je toch altijd moeten doen?
Ik doe wel altijd mijn best hoor, maar bij dit jurylid heb ik het gevoel dat ik in passage mag binnenkomen voor een 6
Ik wist niet dat juryleden een pony en een paard met elkaar mochten vergelijken op hun punten op te baseren... Ik start overigens wel nog gewoon en de ene zondag is het een fantastisch paard en ben ik dé ruiter om haar gereden te krijgen, de andere zondag kunnen we haar maar beter verkopen want het word toch niets
Dus ik hem hem echt niet graag