Ik zal het uitleggen.2/3 weken terug heb ik lopen klooien met het registreren bij startlijsten, zitten kijken hoe het digitaal inschrijven werkte. Maar durfde niet in te schrijven aangezien de wedstrijd al over een paar dagen was. Het desbetreffende secretariaat gemailt, met de vraag of de wedstrijd vol was ivm het insturen coupons. Ik kreeg (na een keer erachter aan bellen > voicemail) een mail terug, dat de wedstrijd vol was. Oké prima.
Nu ontving ik gister een rekening van 25,- (! vind ik best wat) omdat ik op de startlijst stond en niet op ben komen dagen. Volgens het secretariaat heb ik me digitaal ingeschreven en stond ik dus op de lijst. Dit inschrijven moet een fout geweest zijn van mijn kant. Echter daarna heb ik dus (incl al mijn gegevens, naam, naam paard, klasse e.d) gemailt met de vraag of de wedstrijd vol was. En dit was zo.
Heb het secretariaat gebelt maar ze nemen niet op. Op de voicemail netjes het verhaal uitgelegd en gezegd dat hij zelf de mail terug kan zoeken welke hij van mij ontvangen heeft en welke hij terug gestuurd heeft. (ik heb deze zelf niet meer aangezien mijn laptop gescrashed is, grr)
Iemand ervaring hiermee? Wat moet ik doen?